نیوز سیتی!
15 بهمن 1402 - 22:35

پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد ریال مستمری به بازنشستگان منطقه تربت حیدریه

رییس اداره تامین اجتماعی منطقه تربت حیدریه گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۶ هزار میلیارد ریال مستمری به بازنشستگان و بازماندگان مشمول دریافت خدمات و تعهدات بلندمدت تامین اجتماعی در تربت حیدریه پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، محمد شریفی مند اظهار کرد: تامین اجتماعی تربت حیدریه ۴۳ هزار و۸۰۳ نفر بیمه شده اصلی و ۱۰ هزار و ۳۵۳ نفر مستمری بگیر زیر پوشش دارد که در مجموع ۱۴۰ هزار و ۷۸۰ نفر را زیر پوشش خدمات خود دارد.

وی گفت: همچنین ۲۵۳ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال خدمات و تعهدات کوتاه مدت شامل غرامت، دستمزد ایام بیماری، بارداری، کمک هزینه ازدواج و موارد مشابه به افراد زیر پوشش پرداخت شده است.

شریفی مند افزود: حوزه تامین اجتماعی منطقه تربت حیدریه شهرستان‌های تربت حیدریه، رشتخوار و زاوه را در برمی‌گیرد.

رییس اداره تامین اجتماعی منطقه تربت‌حیدریه تعداد کارگاه‌های فعال موجود در شهرستان‌های زیرپوشش را ۹ هزار و ۲۸۵ عنوان کرد و افزود: شمار کارگاه‌های نیمه فعال نیز ۴ هزار و ۹۳۵ باب است.

شریفی‌مند تاکید کرد: در نیمه نخست امسال همچنین ۶ هزار و ۴۰۱ مورد بازرسی از کارگاه‌ها انجام شده است.

وی افزود: یکی از مزیت‌های مهم این منطقه برای بیمه‌شدگان وجود بیمارستان رازی تامین اجتماعی در تربت‌حیدریه است، زیرا دیگر شهرستان‌های استان خراسان رضوی از چنین امکانی برخودار نیستند.

شریفی‌مند ادامه داد: بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان در مراجعه به بیمارستان رازی تامین اجتماعی در تربت‌حیدریه می توانند بطور مستقیم و رایگان از خدمات درمانی این سازمان استفاده کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1660815

مهمترین اخبار ایران و جهان: