نیوز سیتی!
14 بهمن 1402 - 16:01

۷۶ طرح عمرانی تولیدی و خدماتی همزمان با طرح فجر در رودان افتتاح ‌ کلنگ زنی خواهد شد

فرماندار رودان از افتتاح و کلنگ زنی ۷۶ طرح عمرانی، خدماتی و تولیدی با اعتباری بالغ بر ۳۸۶ میلیارد تومان همزمان با ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، عبدالرضا سالاری در دیدار مسوولان شهرستان  با امام جمعه رودان با تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر فرصت مناسبی از که مردم با دستاوردهای نظام جمهوری است و بر همین اساس برنامه ریزی شده است که مدیران در تمام نقاط شهرستان حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: مسوولان باید به نمایندگی از نظام در بین مردم حضور یابند و تبیین کننده دستاوردها باشند.

سالاری در ادامه به اجرای بیش از ۷۰ عنوان برنامه فرهنگی و اجتماعی در دهه فجر اجرا خواهد شد و تلاش خواهیم کرد در خلال آن برای افزایش مشارکت در انتخابات تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه برخی از پروژه های مهم شهرستان در سفر ریاست جمهوری به استان به بهره برداری رسید گفت: در همین ایام میزبان وزیر ورزش و جوانان و معاون درمان و پارلمانی وزیر بهداشت و وزیر جهاد کشاورزی بودیم که مصوبات بسیار خوبی را داشتیم که دغدغه ها مردم در حوزه های مختلف به مصوبه گره گشایی مبدل شد.

فرماندار رودان در ادامه اظهار داشت: ۷۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۸۶ میلیارد تومان آماده بهره برداری و کلنگ زنی است.

وی افزود: از این بین ۷۰ پروژه بهره برداری و ۶ طرح نیز ملنگ زنی خواهد شد.

عبدالرضا سالاری خاطر نشان کرد: این طرح‌ها در ۹ فصل آموزش ، انرژی، راه، رفاه و تامین اجتماعی، بهداشت، کشاورزی و منابع طبیعی، مسکن عمران شهری و روستایی، ورزش و صنعت خواهد بود که در این بین بیشترین پروژه نیز به حوزه مسکن، عمران شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر ۲۰۷ میلیارد تومان اختصاص دارد.

پایان پیام/ 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1659215

مهمترین اخبار ایران و جهان: