نیوز سیتی!
03 بهمن 1402 - 17:16

عملیات احداث پروژه‌های عمرانی - فرهنگی چهارباغ آغاز شد

فرمانده قرارگاه جهادی و مردم یاری نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد انقلاب با شکوه اسلامی عملیات احداث ۶ پروژه عمرانی و فرهنگی با اهتمام سازمان بسیج سازندگی سپاه استان البرز در شهرستان چهارباغ آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سرهنگ پاسدار مسلم جدیدی، فرمانده قرارگاه جهادی و مردم یاری نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی خدماتی بسیج سازندگی البرز در شهرستان چهارباغ، گفت: این پروژه ها در زمینه تامین آب کشاورزی، آب شرب، راه های مواصلاتی روستایی و ساخت خانه عالم است.

وی اظهار کرد: احداث کانال بتونی انتقال آب به مزارع و باغ های شهرستان چهارباغ به طول پنج کیلومتر از مهمترین پروژه ها است که با همت بسیج سازندگی و همکاری جهاد کشاورزی اجرایی شده است.

جدیدی همچنین به ساخت یک مخزن ذخیره سازی آب آشامیدنی اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه ریزی ها ساخت یک مخزن آب بتنی به ظرفیت ۵۰۰ هزار لیتر با همت بسیج سازندگی و همکاری آبفا البرز برای ذخیره سازی آب شرب در روستای قوهه عملیاتی شده است.

فرمانده قرارگاه جهادی هوا فضای سپاه در شهرستان چهارباغ در ادامه با اشاره به پروژه راه روستایی عملیاتی شده برای این شهرستان، تصریح کرد: تعریض جاده قوهه به ملک آباد و احداث جاده قوهه به سه راهی دهکده ورزشی هر یک به طول سه کیلومتر از مهمترین برنامه‌های محرومیت زدایی قرارگاه جهادی نیروی هوا فضای سپاه در شهرستان چهارباغ است.

وی همچنین از برنامه ریزی در جهت کاشت هزار درخت در شهرستان چهارباغ خبرداد و گفت: کاشت هزار درخت در شهرستان چهارباغ و ساخت خانه عالم در روستای قوهه از دیگر برنامه های قرارگاه جهادی نیروی هوا فضای سپاه در شهرستان چهارباغ است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1647315

مهمترین اخبار ایران و جهان: