نیوز سیتی!
02 بهمن 1402 - 17:05

2 اقدام خوب شهرداری یاسوج در حوزه حمل و نقل یاسوج

شهردار یاسوج از شروع عملیات عمرانی ساخت سایبان تاکسی های برون شهری و همچنین اجرای طرح تست آلایندگی اگزوز تاکسی ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج کیوان آشنا با اشاره به نیاز و درخواست رانندگان و مسافران برای ایجاد سایبان خودروها گفت: عملیات اجرای ایجاد سایبان فلزی در ترمینال شهید قرنی با طول 40 متر و عرض 7 متر آغاز شده است.

وی با تشکر از رئیس و پرسنل سازمان حمل و نقل شهرداری، بیان کرد: این سایبان در فصل گرما و در ایام بارندگی فضایی مناسب برای مسافران و رانندگان ایجاد خواهد کرد و تلاش خواهیم کرد در سریعترین زمان به بهره برداری برسد.

کیوان آشنا همچنین به اجرای طرح معاینه فنی تست اگزوز جهت آلایندگی گازهای خروجی خودرو به مناسبت هفته هوای پاک اشاره کرد و گفت: توجه به هفته هوای پاک و بررسی میزان آلایندگی ناوگان شهری همواره مورد تاکید بوده است که این طرح توسط سازمان حمل و نقل شهرداری یاسوج در حال اجراست.

 وی با تقدیر از همکاری سازمان محیط زیست در اجرای این طرح بیان کرد: پس از انجام تست آلودگی خودروهای درون شهری در صورت اثبات آلودگی و مثبت بودن تست خروجی، خودرو با هماهنگی تاکسیرانی به معاینه فنی معرفی می گردد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1646059

مهمترین اخبار ایران و جهان: