نیوز سیتی!
24 آبان 1402 - 15:57

آموزش برنامه‌نویسی به دبیران ریاضی و کار و فن‌آوری استان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: توانمندسازی و آموزش برنامه‌نویسی به دبیران ریاضی و کار و فن آوری در دوره متوسطه اول انجام می‎‌‌‌شود و ۱۰ هزار دانش‌آموز متوسطه اول در کلاس‌های برنامه‌نویسی شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان سید احمدرضا بنی لوحی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار داشت: اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به محوریت معاونت آموزش متوسطه با معاونت فناوری وزارت ارتباطات و فن آوری تفاهم‌نامه‌ای پیرامون تجهیز مدارس و آموزش‌های برنامه‌نویسی منعقد شد.

وی ادامه داد: بر طبق این تفاهم‌نامه شرکت دانش‌بنیانی از سوی وزارت ارتباطات به اداره کل آموزش و پرورش معرفی شد و مقرر شد تا توانمندسازی و آموزش برنامه‌نویسی به دبیران ریاضی و کار و فن آوری در دوره متوسطه اول طی در این راستا انجام شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به دانش‌آموز محور بودن این تفاهم‌نامه افزود: در ادامه این تفاهم‌نامه ۱۰ هزار دانش‌آموز متوسطه اول در کلاس‌های برنامه‌نویسی شرکت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: تعدادی از مدارس متوسطه استان اصفهان به کارگاه رایانه تجهیز خواهند شد تا دانش‌آموزان استان بستر مناسب برای یادگیری‌های فناورانه را در اختیار داشته باشند.

پایان پیام/۶۳۱۳۹/س

منبع: فارس
شناسه خبر: 1573059

مهمترین اخبار ایران و جهان: