نیوز سیتی!
05 آذر 1402 - 12:09

فرهنگ شهادت کشور ما را در مقابل فتنه‌ها ایستاده نگاه داشت

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت توانست کشور ما را در هجوم دشمنان ایستاده و مقاوم نگاه دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی صبح امروز در همایش دختران حاج قاسم که در مصلی شهر زابل برگزار شده بود اظهار داشت: یاد و خاطره شهدای عزیز را گرامی می داریم؛ فرهنگ جهاد و شهادت اگر نبود بی‌شک نهضت پیامبران عظیم الشان الهی و نهضت امام خمینی رحمت الله علیه به آن شیوه که باید رقم نمی‌خورد.

وی افزود: در طول مسیر مبارزاتی امام راحل این دلبستگان به فرهنگ جهاد و شهادت بودند که توانستند با مقاومت خود موفقیتی بزرگ را رقم بزنند و این مقاومت، منجر به پیروزی انقلاب اسلامی و بر چیده شدن نظام ستمشاهی شد.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت توانست کشور ما را در هجوم دشمنان ایستاده و مقاوم نگاه دارد؛ دشمنان با تمام ظرفیت از ابتدای پیدایش انقلاب اسلامی فتنه‌های فراوانی را علیه ما برنامه ریزی کردند و خنثی‌کننده همه این فتنه ها مقاومت و ایثار مردم ما بود.

شفائی در ادامه تاکید کرد: امروز همین فرهنگ ایثار و شهادت است که توانسته در جنگ غزه موجب موفقیت و پیروزی برای فلسطینیان شود.

وی افزود: زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا باعث می شود تا این فرهنگ عظیم همواره زنده نگاه داشته شود؛ رمز موفقیت و پیروزی ما در سالیان گذشته تمسک به همین فرهنگ گرانبها بوده است و امروز و فردای ما نیز نیازمند همین فرهنگ می باشد.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: دلیل موفقیت شهدای عزیز ما این بود که توانستند از فرصت ها بهترین استفاده و بهره را ببرند؛ حاج قاسم می فرمود هنر، تبدیل تهدید به فرصت است و شهدای ما این هنر را به خوبی ارائه کردند و ما هم باید همین هنر را فرا گرفته و به کار بگیریم.

شفائی خاطرنشان کرد: امروز شما دلدادگان به انقلاب اسلامی باید وظایف خود را به خوبی انجام دهید تا بتوانید خدمتی شایسته را ارائه دهید.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1584859

مهمترین اخبار ایران و جهان: