نیوز سیتی!
21 آذر 1402 - 12:23

خاکسپاری جان‌باختگان حادثه مرکز انتقال نفت لرستان درروستای زیادآباد میمه

مراسم تشییع 4 نفر از جان‌باختگان حادثه مرکز انتقال نفت لرستان در روستای زیادآباد بخش میمه شهرستان شاهین شهر ومیمه برگزارشد.

به گزارش خبرنگار فارس از شاهین شهر، با حضور اهالی روستای زیادآباد، مراسم تشییع پیکر ۴ نفر از جان‌باختگان حادثه مرکز انتقال نفت لرستان روز سه‌شنبه در این روستا برگزار شد.

محمداحمدجو، علی احمدجو، امین طالبیان وحسن لطفی از جوانان روستای زیادآباد میمه بودند که در حادثه گازگرفتگی در مرکز انتقال نفت برداسپی منطقه لرستان جان خود را از دست دادند.

نفرپنجم این حادثه علی‌اکبر جباری اهل روستای حسن رباط بخش میمه است.

۵ نفر از کارکنان یک شرکت پیمانکاری حوالی غروب روز شنبه ۱۸ آذر، برای لایروبی منبع مربوط به ایستگاه پمپاژ نفت منطقه "برداسپی" کوهدشت وارد منبع این ایستگاه می‌ششوند که دچار استنشاق مواد سمی می‌شوند.

این افراد با ورود به مخزن ۲۰ میلیون لیتری نفت خام مرکز انتقال نفت برداسپی واقع در کوهدشت لرستان به‌دلیل گازگرفتگی جان باختند.

سید عزت اله میرحسینی، مدیر روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران پیش تر اعلام کرد موضوع حادثه از نخستین ساعات پس از اعزام گروه‌ها و متخصصان واحد‌های HSE، آتش‌نشانی و حراست به منطقه در حال بررسی است و پس از بررسی‌های کارشناسان، جزییات بیشتری از ابعاد این حادثه اطلاع رسانی خواهد شد.

پایان پیام/۳۸۱۳

منبع: فارس
شناسه خبر: 1602315

مهمترین اخبار ایران و جهان: