نیوز سیتی!
12 آبان 1402 - 01:30

کارشناس رسانه: کوچ دادن مردم فلسطین سیاست کم‌خطر برای اشغالگری بیشتر است+فیلم

اهالی غزه هیچ‌گاه با ترک سرزمین خود، به امنیت نمی‌رسند. از همان ابتدا تا امروز به طور مستمر اعراب ساکن فلسطین به ترک خانه‌هایشان فراخوانده شده‌اند و سرنوشت کسانی که رفتند و کسانی که ماندند چندان تفاوتی ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه تاریخ خبرگزاری فارس، روز و شب شمال و جنوب غزه بمباران می‌شود و حملات زمینی اسرائیل به طور پراکنده در حال انجام است. نزدیک ۹ هزار فلسطینی شهید شده‌اند و این عدد هر لحظه ممکن است افزایش پیدا کند. غزه عملاً با یک عملیات تمام عیار پاکسازی قومی مواجه است و در این میان برخی کشورها از جمله خود اسرائیل به غزه‌ای‌ها توصیه می‌کنند که برای حفظ سلامت و امنیت‌شان به خارج از غزه بروند.

سیدباقر نبوی فعال و کارشناس رسانه‌ای در این ویدئو توضیح می‌دهد که چرا این پیشنهاد بیش از آن چیزی که تصور می‌شود فریبکارانه است. اهالی غزه هیچ‌گاه با ترک خانه و سرزمین خود، به سلامت و امنیت نمی‌رسند. تاریخ حیات مخرب اسرائیل شاهد این دروغ است. از همان ابتدا تا امروز به طور مستمر اعراب ساکن فلسطین به ترک خانه‌هایشان فراخوانده شده‌اند و سرنوشت کسانی که رفتند و کسانی که ماندند چندان تفاوتی ندارد. اسرائیل به امنیت هیچکدام اهمیتی نمی‌دهد اما مدام با طرح انسان‌دوستی، افراد را به خروج از خاک تاریخی خودشان فرامی‌خواند. این دعوت تنها قرار است هزینه جنایت و قتل عام اسرائیل را در صحنه جهانی کاهش دهد.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1559359

مهمترین اخبار ایران و جهان: