نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 10:55

خراسان‌جنوبی، صحنه حضور استکبار ستیزی

امروز خراسان‌جنوبی بار دیگر همانند همیشه به صحنه حضور دریای خروشان مردمی مبدل شد تا افول استکبار ستیزی را در جهان به ویژه سرزمین های اشغالی فلسطین فریاد بزند.

خبرگزار فارس - خراسان جنوبی؛ امروز دریاها و رودهای انسانی در جای جای ایران اسلامی دست به دست هم دادند تا به اقیانوس خروشان استکبار ستیزی در یوم الله دیگری از 13 آبان بپیوندند و آزادی اولین قبله گاه مسلمانان را که به ناحق در چنگال غاصبان صهیونیست افتاده است فریاد کشیدند.

امروز همه مسلمانان و دوست داران آزادی قدس و استکبار ستیزی بار دیگر با مشت های گره شده فریاد زدند که رژیم صهیونیستی رفتنی است و مرگش حتمی ست.

امروز ایران بار دیگر در یوم الله ۱۳ آبانی دیگری زنجیره ای از صفوف انسانی در میادین و خیابان ها تشکیل دادند و  آزادی همه مظلومان و مستضعفان جهان را از یوغ استکبار فریاد زدند. 

امروز خراسان جنوبی هم که قطره ای از دریای خروشان ایران اسلامی است همانند همیشه پا به میدان راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان گذاشت تا دینش را به اولین قبله گاه مسلمانان و فلسطینیان همه مظلومان عالم و استکبار ستیزان ادا کنند.

امروز فردوسی، بیرجندی، قاینی، بشرویه ای ها، سربیشه ای ها، نهبندانی ها، سرایانی ها، طبسی ها، زیرکوه هایی، درمیانی ها به میدان حضور استکبار ستیزی در خراسان جنوبی آمدند و فریاد زدند مرگ استکبار را از صحنه جهان.

همه آمدند از دانشجو گرفته تا دانش آموز، از کودک گرفته تا بزرگسال، از کارمند گرفته تا کارگر، از روحانی گرفته تا استاد دانشگاه خلاصه خراسان جنوبی همه آن صحنه حضور بود صحنه حضور.

این خبر تکمیل می شود...

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560359

مهمترین اخبار ایران و جهان: