نیوز سیتی!
29 مهر 1402 - 09:55

رفع معضل ترافیک‌‌ پایان محور کندوان برنامه منسجم می‌خواهد

فرمانده پلیس راه کندوان با تاکید بر ضرورت رفع مشکل ترافیک محور کندوان گفت: تعریض مسیر طویر تا دزبن برای ما به یک خاطره تبدیل شده و باید اراده‌ای پیدا شود و برنامه منسجمی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، ترافیک قصه تکراری محورهای شمال است اما موضوع ناراحت‌کننده در زمان ترافیک دردسر تکراری حبس شدن مردم بومی استان است.

ترافیک قصه پایان هفته‌ها در جاده‌های شمال است که موجب نگرانی مردم استان شده است.

درحالی‌که پلیس راه در راستای تسهیل در تردد خودروها مجبور به اعمال محدودیت یک‌طرفه است چون این تنها مرهم حل معضل ترافیک است، مردم بومی منطقه یا باید قید رفت و آمد به محل کار و ییلاق و سایر را بزنند در روستاها حبس شوند و یا اینکه اگر به ییلاق‌ها رفتند و در همان ساعات ظهر و بعدازظهر برنگشتند باید منتظر آرام شدن وضعیت ترافیک باشند و این قصه تکراری است که هر هفته تکرار می‌شود.

محمد احمدی فرمانده پلیس راه کندوان در این باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: محور یکپارچه‌ای است، به این معنا که زمان ترافیک، استان‌های تهران، کرج و مازندران درگیر ترافیک سنگین می‌شوند.

وی با بیان اینکه قطعه دو آزادراه تهران ـ شمال افتتاح شد و سرعت بار از جنوب به شمال سرعت پیدا کرد،گفت: درحالی‌که این سرعت بار با زیرساخت‌های محور همخوانی ندارد و این باعث می‌شود که موجب ترافیک چند کیلومتری شده و کاربران ترافیکی را دچار نگرانی می‌کند.

فرمانده پلیس راه کندوان با تاکید بر اینکه  نگاه ملی باید بر انجام و همه تصمیمات در پروژه‌ها با تمهید تمامی ابعاد ترافیک حاکم باشد، خاطرنشان کرد: تعریض مسیر طویر تا دزبن برای ما به یک خاطره تبدیل شده و ما گله‌مند هستیم و باید اراده‌ای پیدا شود و برنامه منسجمی داشته باشیم.

احمدی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مسؤول در حوزه طویر تا دزبن همه دستگاه‌های اجرایی هرچند زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند اما مردم انتظار دارند سرعت کار بیشتر شود تا مشکلات ایاب و ذهاب برای کسبه‌ها کمتر شود.

وی یادآور شد: قطعه سه آزادراه تهران ـ شمال هم به بهره‌برداری آن زمان می‌برد در صورت مشکلات نه به‌طور کامل، اما کمی مرتفع شود.

فرمانده پلیس راه کندوان با اشاره به اینکه تصمیمان در سطح کلان اجرا می‌شود،گفت: حوزه ترافیک کوتاه نمی‌آییم و همیشه اراده ما بر این است کار سریع‌تر پیش رود تا دغدغه‌ها کمتر شود.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1544759

مهمترین اخبار ایران و جهان: