نیوز سیتی!
02 آبان 1402 - 13:11

انتقاد عضو شورای شهر از تغییرات شهرداران مناطق

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از دغدغه‌های شهروندان این است، تا می‌خواهند امری را به نتیجه برسانند، شهردار عوض می‌شود این جابه‌جایی در روند خدمات‌رسانی خلل ایجاد می‌کند.

به گزارش گروه شهری خبرگزاری فارس، مهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه معاونتی به نام امور مناطق در شهرداری وجود دارد اما تاکنون معاون در شورا حضور نیافته است، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های شهروندان این است، تا می‌خواهند امری را به نتیجه برسانند، شهردار عوض می‌شود این جابه‌جایی در روند خدمات‌رسانی خلل ایجاد می‌کند و باید به آقای زاکانی که در سفر بلند مدت چین حضور دارد، این تذکر را بدهم.

وی افزود: این سفر از لحاظ مدت زمان در تاریخ شهرداری بی‌سابقه است و منتظریم بازگردند تا ببینیم سفر به چین چه دستاوردهایی داشته است؟

اقراریان ضمن تقدیر از ورود دادستانی تهران به مسئله بالن ها، یادآور شد: امیدواریم سازمان بازرسی کل کشور در مواردی که اقدامات شهرداری تهران منجر به تضییع حقوق عمومی می‌شود، ورود کند. اگر شهرداری مصوبات شورا را به هیچ انگارد، باید به اعضا تسلیت گفت.

وی تأکید کرد: دادستانی باید گزارشی جامع ارائه دهد که چه کسی دستور داده و مجوزهای لازم را داشته یا خیر؟ نوع قرارداد و مجری و پیمانکار طرح باید معرفی شوند و گزارشات آن به شورا ارسال شود. امیدواریم شهرداری از اقداماتی که منجر به آسیب رساندن به شهروندان می‌شود، دست بردارد.

 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1548715

مهمترین اخبار ایران و جهان: