نیوز سیتی!
07 آذر 1402 - 15:35

آغاز طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در کرمانشاه

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه، از آغاز طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر از امروز در سطح استان خبر داد.

کیوان گل‌آوری، سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در راستای توجه به کاهش آسیب‌های اجتماعی، با اولویت اعتیاد به مواد مخدر و همچنین نظر به مطالبات مردمی و اقدامات مخرب معتادان متجاهر، طرح ساماندهی معتادان با دستور استاندار و با پیگیری‌ دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از امروز در سطح استان اجرا گردید.

وی اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر را یک ضرورت دانست و گفت: در این طرح بنا برظرفیت ایجاد شده تا چند روز آینده و ساماندهی اکثریت معتادان ادامه خواهد داشت.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تصریح کرد: معتادان با دستور قضایی به وسیله نیروی انتظامی و شهرداری جمع‌آوری و به  مرکز ماده ۱۶ منتقل تا کار درمان آن‌ها انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش، اضافه کرد: باید در راستای بحث پیشگیری و مقابله با بلای خانمانسوز اعتیاد به مواد مخدر با دیدی بسیار جدی چه در جامعه و چه در کانون خانواده مبارزه کرد. 

گل‌آوری با معرفی مواد مخدر و روانگردان در جامعه مانندگل، گراس، اشک، شیشه، ال.اس.دی، پان پراگ و...، تصریح کرد: متأسفانه مصرف مواد روانگردان بین جوانان و قشر دانش‌آموز و کم سن و سال نفوذ کرده که غفلت در این خصوص می‌تواند خسارت‌های جبران‌ناپذیری بر جسم و به خصوص روح و روان انسان بگذارد و باید تمرکز بیشتری بر نحوه رفتار و کارهای فرزندان خود داشته باشیم.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1587515

مهمترین اخبار ایران و جهان: