نیوز سیتی!
08 آبان 1402 - 00:01

نخستین همایش ملی «تربیت در تراز مهدویت» برگزار می‌شود

نخستین همایش ملی «تربیت در تراز مهدویت» با همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی نجم مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان سمنان در نشست خبری که شامگاه یکشنبه در سالن جلسات شهید سلیمانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: این همایش در ۵ بخش اصلی شامل اصول کلی تربیت، جامعه و تربیت، خانواده و تربیت، حکومت، سیاست و تربیت، فرصت‌ها و چالش‌های تربیت در تراز مهدویت با همکاری حوزه‌های علمیه خواهران، جامعه المصطفی، جامعه الزهرا(س)، دانشگاه باقر العلوم و نهاد‌های همکار برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود را تا ۳۰ آذرماه سال جاری به صورت فایل word و PDF به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر باشماره ۰۹۹۰۵۵۰۳۳۱۹ تماس گیرند.

مدیر حوزه‌های علمیه بانوان استان سمنان تصریح کرد: بنا به تصمیم مسئولان برگزاری همایش، دبیرخانه همایش ملی «تربیت در تراز مهدویت» در استان سمنان شهرستان دامغان مستقر شده است.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش این است که مسیرهای تربیت افراد جامعه در تراز مهدویت بررسی شود تا جامعه قدم در راه انبیا و ائمه معصومه(ع) گذارد.

نجم خاطرنشان کرد: تا به امروز استقبال خوبی از این همایش شده و بیش از ۴۰ مقاله به دبیرخانه ما ارسال شده است.

وی در پایان اشاره کرد: تا قبل از برگزاری اجلاسیه پایانی به‌دنبال این هستیم برای ارتقای کیفیت این همایش، پیش نشست‌هایی را در چندین استان برگزار کنیم.

پایان پیام/۷۸۰۳۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1554715

مهمترین اخبار ایران و جهان: