نیوز سیتی!
23 آذر 1402 - 21:08

بیرانوند: با VAR این بازی را درآوردند

دروازه‌بان پرسپولیس گفت: با هواداران خودمان بودم که با VAR بازی را درآوردند.

علیرضا بیرانوند پس از تساوی پرسپولیس مقابل استقلال گفت: این دیدار، دیداری بود که بازی در دست ما بود. هواداران پرسپولیس و کسانی که این بازی را دیدند، باید به بازیکنان پرسپولیس افتخار کنند که در چنین بازی سنگینی می‌توانند بازی را کنترل کنند و پاس‌های زیاد می‌دهند. خداراشکر توانستیم استفاده کنیم و گل بزنیم.

وی ادامه داد: می‌توانست بازی را ببریم ولی متاسفانه روی یک صحنه غافل‌گیر شدیم. من قبل از بازی هم به بچه‌ها گفتم که شما تجربه دارید، بازی‌های آسیایی انجام دادیم و مراقب باشید که ویدیوچک آمده و امکان دارد VAR که برای اولین بار است، یکسری تصمیمات بگیرد. این اتفاق هم افتاد.

دروازه‌بان پرسپولیس اظهار داشت: ما پس از بازی صحنه‌ها را در رختکن دیدیم. می‌شد خطایی که روی شهاب(زاهدی) شد، می‌توانست اخراج داشته باشد. VAR برای چنین چیزی است وقتی داور نمی‌بینید.مثلا یک پنالتی می‌توانست برای ما بگیرد. این بازی هم تمام شد و نمی‌توان به داوری هم ایراد گرفت. داوری بود که خودش هم تنها نبود و یک VAR در کنارش بود. متاسفانه پنالتی را گرفت و استقلال نیز که برای نباختن آمده بود، به نتیجه رسید. استقلال می‌خواهد با تیم‌های مدعی مثل پرسپولیس نبازد که به این هدفش رسید و تبریک می‌گویم. هواداران بازی خوبی دیدند. امیدوارم بتوانیم در دربی برگشت جبران کنیم.

دروازه‌بان پرسپولیس اظهار داشت: من گفتم که طولانی‌ترین VAR دنیا را باید VAR دربی نامگذاری کنیم. این اتفاق باید در کتاب گینس ثبت شود. هر اتفاقی که می‌افتاد 4-5 دقیقه صبر می‌کردند. یک صحنه‌ای که الان در رختکن دیدم، فکر کنم محمدرضا احمدی گزارشگر بازی بود که او زودتر از داور علاقه داشت که VAR برود. زودتر از داور می‌گفت که پنالتی بود و باید داور برود و چک کند. اینجوری گزارش کردن برای مردم خوشایند نیست. گزارشی بکنیم که مردم لذت ببرند و این اتفاق کار را برای خودت سخت‌تر می‌کند.

بیرانوند در خصوص اینکه آیا از توپ جمع کن ناراحت شده است، گفت: نه من از او عذرخواهی می‌کنم.

وی در خصوص حرکاتش در پایان بازی به سمت هواداران پرسپولیس اظهار داشت: بازی بود که با VAR درآورده شد. با هواداران خودمان بودم. به آنها گفتم که به بازیکنان افتخار کنند. این ویدیوچک همیشه وجود دارد، باید با ویدیوچک یک اتفاقی می‌افتاد.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605159

مهمترین اخبار ایران و جهان: