نیوز سیتی!
05 آبان 1402 - 14:36

امپراطوری رسانه‌ای غرب در برابر مظلومیت مردم غزه شکست خورد

امام جمعه بروجرد گفت: امپراطوری رسانه‌ای غرب در برابر مظلومیت مردم شکست خورد زیرا مظلومیت آنان در کل جهان پیچیده شده است.

به گزارش خبرنگار فارس از بروجرد، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد گفت: رزمندگان فلسطین ضربه‌ای ترمیم نشدنی به رژیم صهیونیستی وارد کردند و آمریکا و انگلیس در حال دادن تنفس مصنوعی به رژیم اسرائیل هستند، پیروزی از آن ملت مظلوم فلسطین است.

خطیب جمعه بروجرد با اشاره به سالروز شهادت حسین فهمیده گفت: این نوجوان درسی بزرگ به دشمنان داد و دشمنان فهمیدند که ملت ایران با داشتن این جوانان و نوجوانان شکست ناپذیر است.

حسینی افزود: همه تلاش‌های دشمنان برای ناامید کردن جوانان و نوجوانان ناکام مانده و فرزندان ایران اسلامی غیرتمند و ولایتمدار هستند.

وی با اشاره به سالروز شهادت آرمان علی وردی افزود: شهید آرمان یک طلبه مخلص بود که در راه خدا گام برداشت، او زیر شکنجه اغتشاشات‌گران حاضر به توهین به ولایت و رهبری نشد و جان خود را در راه دفاع از ولایت فدا کرد، دشمنان از این جوانان می‌ترسند.

امام جمعه بروجرد با اشاره به دیدار با  رئیس شورای انقلاب فرهنگی و وزیر آموزش و پرورش گفت: از وزیر آموزش و پرورش درخواست کردیم که از نیروهای بومی برای آموزش و پرورش شهرستان استفاده شود، آموزش و پرورش با کمبود تجهیزات روبرو است که وزیر قول مساعدت دادند.

حسینی با اشاره به دیدار اعضای کنگره ۶ هزار و ۵۵۵ شهید لرستان با رهبری افزود: مقام معظم رهبری فرمود: مردم لر دارای شجاعت و دلاوری و دارای صداقت و باصفا هستند. 

امام جمعه بروجرد گفت: مسئولانی که انقلابی نیستند و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی این موضوع را تایید می‌کنند باید برکنار شوند، در صورت عدم اقدام جدی در این مورد نام مدیران در تریبون نماز جمعه برده خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1551959

مهمترین اخبار ایران و جهان: