نیوز سیتی!
05 آبان 1402 - 23:15

واکنش تبریزی و فخرالدینی به درگیری با بازیکنان استقلال

بازیکنان آلومینیوم اراک نسبت به باخت مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس، میلاد فخرالدینی پس از بازی استقلال و آلومینیوم اراک گفت: ترکیب را کادر فنی باید بگوید که چرا نبودم. نه تعجب نکردم و فوتبال است و بالا و پایین دارد. امیدوارم بتوانم در بازی‌های بعدی به تیمم کمک کنم.

وی ادامه داد: توبه کردم و در درگیری‌ها کمتر هستم. کار درستی رسیدم که در درگیری‌ها نباید حضور پیدا کنم. الان به آن تجربه رسیدم که باید بچه‌ها را آرام کنم. فوتبال، بازی لحظه‌هاست. یک لحظه خون به مغز نمی‌رسد و یک عکس العمل نشان می‌دهد. مشکلی نیست و بازیکنان همه با هم خوب هستند و بیرون فوتبال با هم ارتباط خوبی دارند.

بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خصوص داوری اظهار داشت: داوری به نظرم مشکلی نداشت و خوب بود.

وی گفت: جلوی این همه تماشاگر بازی کردن سخت است. آن هم برای تیمی جوان مثل آلومینیوم اراک. اتفاقات طوری رقم خورد که شکست خوردیم. از هوادارانمان تشکر می‌کنم که این همه راه آمدند و ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی بتوانیم جبران کنیم.

مرتضی تبریزی نیز پس از بازی اظهار داشت: بازی خوبی بود ولی متاسفانه باختیم. هر 2 تیم خوب بازی کردند و به استقلال تبریک می‌گویم.

مهاجم تیم آلومینیوم اراک در خصوص صحنه درگیری با بازیکنان استقلال گفت: درگیری در هر بازی وجود دارد. یک صحنه‌ای رخ داد و یک درگیری کوچکی بین من و مرادمند رخ داد. اگر رفتار زشتی از طرف من و هر کس دیگری رخ داد، من معذرت می‌خواهم. با این حال فکر می‌کنم این اتفاقات در فوتبال طبیعی است.

وی در رابطه با نوسان‌های تیم آلومینیوم اظهار داشت: تیم ما تغییرات زیاد داشته و تیمی جوان هستیم. رفته رفته در حال بهتر شدن هستیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1552359

مهمترین اخبار ایران و جهان: