نیوز سیتی!
05 آبان 1402 - 20:02

اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیست‌ نشانه سردرگم بودن آن‌ها است

استاندار گلستان گفت: بی تردید اقدامات وحشیانه آنها که حتی قوانین جنگ را زیر پا گذاشته‌اند و دست به جنایاتی ننگین زده‌اند نشان از سردرگمی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از گرگان، علی محمد زنگانه عصر امروز در همایش تخصصی بررسی آخرین تحولات غزه و جبهه مقاومت با حضور ناصر ابوشریف، نماینده جهاد اسلامی فلسطین در ایران و خالد خدومی، نماینده حماس در ایران اظهارکرد: بر اساس آیات شریفه قرآن کریم عذاب الهی در انتظار رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی است چرا که آن‌ها فساد و طغیان را به اوج خود رساندند.

استاندار گلستان افزود: چشمه کوچکی از این عذاب الهی در طوفان الاقصی با دستان مردم غیور و جنگنده غزه و حماس سرفراز اتفاق افتاد و ضربه مهلکی به آنان زده شد، به گونه‌ای که آن‌ها در سردرگمی قرار دارند.

وی بیان کرد: بی تردید اقدامات وحشیانه آنها که حتی قوانین جنگ را زیر پا گذاشته‌اند و دست به جنایاتی ننگین زده‌اند نشان از سردرگمی دارد.

زنگانه اضافه کرد: در چنین شرایطی به وعده الهی امید داریم و اوج این ضربه الهی با حضور منجی عالم بشریت بر پیکره استکبار جهانی وارد خواهد آمد.

استاندار گلستان گفت: امیدواریم با شور، شعور و جنبشی که در کل جهان نه تنها در ایران و جهان اسلام بروز و ظهور کرده است، شاهد وحدت و انسجام بیش از پیش مسلمانان و آزادی‌خواهان باشیم.

پایان پیام/83026

منبع: فارس
شناسه خبر: 1552259

مهمترین اخبار ایران و جهان: