نیوز سیتی!
16 آبان 1402 - 15:10

ایران قوی شرط پایان دشمنی استکبار است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه زرندیه گفت: ایران قوی، شرط پایان دشمنی استکبار است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زرندیه، به همت بسیج طلاب شهرستان زرندیه و با گذشت روز ملی مبارزه با استکبار و همزمان با جنایات رژیم اشغالگر قدس حجت الاسلام حسین منصوری مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه زرندیه با حضور در جمع طلاب حوزه علمیه کوثر در نشست روشنگری و بصیرتی این حوزه به ایراد سخنرانی پرداخت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه زرندیه این ایام را فرصت مغتنمی برای شناخت ماهیت استکبار جهانی دانست و گفت: استکبار امروز با تغییر در هندسه قدرت جهانی روزهای ضعف خود را می گذراند و با قدرت یابی ائتلاف آسیایی و جبهه مقاومت، هژمونی خود را از دست داده است.
 
حجت الاسلام حسین منصوری با تاکید بر اهمیت شناخت ماهیت استکباری غرب و گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت برای نسل جوان، یادآور شد: امروز با قدرت می توان ادعا کرد که تنها جبهه ای که در مقابل استکبار آمریکا و صهیونیسم ایستاده جبهه انقلاب و مقاومت است و باید اندیشه جوانان را با تبیین واقعیت ها روشن کرد.

حسین منصوری با بیان اینکه برخی تلاش دارند موضوع دشمنی ایالات متحده آمریکا و نظام سلطه را به برخی پدیده های سیاسی مانند تسخیر سفارت آمریکا یا به برخی موضوعات جدید مانند مذاکرات هسته‌ای مربوط بدانند، اظهار داشت: بررسی های تاریخی گواه این است که نهضت امام (ره) از آغاز با دشمنی و خصومت همراه بوده است. 

وی افزود: برای مثال در ۱۷ شهریور سال ۵۷ که به جمعه سیاه معروف است، رژیم پهلوی ۴۰۰۰ تن از مردم را مورد اصابت قرار داد و بنا بر اسناد به دست آمده از لانه جاسوسی آمریکا، ارتشبد ازهاری برقراری حکومت نظامی در ۱۷ شهریور را با ژنرال فیلیپ گست، رئیس اداره مستشاری آمریکا در ارتش ایران، هماهنگ کرده بود. 

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری پیرامون دشمنی های استکبار و آمریکا خاطرنشان کرد: دشمنی استکبار زمانی به پایان می رسد که ما شاهد یک ایران قوی در همه حوزه‌ها باشیم و خودباوری و حرکت جهادی در تمامی این زمینه ها یکی از ملزومات اصلی تحقق ایران قوی است.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1564615

مهمترین اخبار ایران و جهان: