نیوز سیتی!
20 مهر 1402 - 10:38

مشارکت پرشور مردم سنندج در مهمانی امت احمد نقطه مقابل خواسته بدخواهان شد

استاندار کردستان گفت: هدف دشمن ایجاد یاس و فتنه برای منفعل کردن مردم است اما کردستانی‌ها با حضور پرشور خود در مهمانی امت احمد(ص)، موجب ناامیدی دشمنان و نقطه مقابل خواسته بدخواهان شد‌ند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعی‌کوشا در مراسم تجلیل از دست‌اندرکاران مهمانی امت احمد در سنندج اظهار کرد: در دو سال گذشته توفیق داشتیم، بناهای خیر و برنامه‌های فرهنگی زیادی در استان کردستان بنیان‌گذاری شود که امیدواریم جزو باقیات و صالحات باشد.

وی در ادامه میزبانی کردستان از زوار امام حسین (ع) در مراسم اربعین و مهمانی امت احمد(ص) را از جمله برنامه‌های فرهنگی در استان نام برد و افزود: مهمانی بزرگ امت احمد(ص) باز خورد بسیار خوبی داشت و بدون اغراق می‌توان گفت بازتاب این مراسم کمتر از مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیری در تهران نبود و منجر به بازخوردهای گسترده‌ای در سطح ملی و بین‌المللی شد.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: در طول سفر دو روزه‌ای که به اقلیم کردستان داشتم بازخورد این برنامه فاخر را در آنجا نیز از مردم و مسئولین شنیدم که این امر نشان از اجرای برنامه‌ای منظم و دقیق دارد که توانسته ظرفیت بالای استان کردستان را در اجرای این برنامه به خوبی نشان دهد.

زارعی‌کوشا با ذکر اینکه این حماسه بزرگ را مردم با حضور پرشور خود، خلق کردند، گفت: با عنایت به اینکه مسوولان و خادمین در راستای اجرای این برنامه زحمت کشیدند اما در این مهمانی حضور و اتحاد مردم بسیار مهم بود و همه با اخلاص و فروتنی، برنامه‌ای به یاد ماندنی خلق کردند.

وی معرفی ظرفیت‌های استان کردستان را رویکردی مهم و اولویتی جدی در راستای شناخت استان طی دو سال گذشته تا کنون برشمرد و اظهار داشت: رویکردی از نوروز ۱۴۰۱ آغاز شد تا ظرفیت‌های استان کردستان را بیشتر معرفی کنیم، از جمله اجرای برنامه امت احمد(ص) بود که با اتحاد و انسجام برگزار شد، موجب ناامیدی دشمنان و نقطه مقابل خواسته بدخواهان شد‌.

استاندار کردستان با تاکید بر اینکه در سال گذشته ضدانقلاب و بدخواهان مردم به دنبال این بودند که اجتماع مردمی به تابو تبدیل شود و
خط قرمزی ایجاد کنند که خود نظام مسوولان از شکل‌گیری آن به هر بهانه‌ای وحشت کنند، ادامه داد: دشمنان به دنبال این بودند که حتی مناسبات مذهبی و ملی را تبدیل به چالشی برای کشور کنند، اما خوشبختانه با بصیرت مردم، دشمنان نظام در راه رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

زارعی‌کوشا یادآور شد: با وجود اینکه کارهای عمرانی زیادی در سطح استان انجام شده است اما من به این برنامه مهمانی امت احمد(ص) بسیار دلخوش هستم چرا که دشمن را ناامید کرد.

وی اضافه کرد: حتی رئیس جمهور محترم نیز این برنامه را از تلویزیون دنبال کردند و از اجرای بسیار خوب این برنامه تقدیر نمودند و یقین داریم لبخند رضایت بر لبان مبارک مقام معظم رهبری هم  نشسته است، لذا از خداوند متعال خواستاریم این مهم موجب عاقبت‌خیری تمامی دست‌اندرکاران و حامیان برگزاری این مراسم معنوی شود.

استاندار کردستان پیروزی افتخارآمیز جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین را تبریک گفت و افزود: امیدواریم به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و تحقق وعده الهی باشیم و این ‌بار جشن بزرگ مهمانی را برای نابودی اسرائیل و جشن پیروزی مردم عزیز فلسطین، برگزار کنیم‌.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم معنوی از عوامل، دست اندرکاران و حامیان جشن بزرگ مهمانی امت احمد(ص) تجلیل شد‌‌.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1535815

مهمترین اخبار ایران و جهان: