نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 19:38

قاضی‌پور: مقابل هوادار محکوم به برد بودیم تا بالای جدول باقی بمانیم

بازیکن ملوان بندر انزلی گفت:‌ مقابل هوادار محکوم به برد بودیم تا بالای جدول باقی بمانیم و خوشبختانه این اتفاق افتاد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پدرام قاضی‌پور بازیکن ملوان بندر انزلی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل تیم هوادار در جمع خبرنگاران در خصوص این بازی اظهار داشت: ما هفته قبل مقابل استقلال خوزستان برای پیروزی به میدان رفتیم و ما باید برای جبران آن دو امتیازی که در انزلی از دست دادیم امروز در تهران محکوم به برد مقابل هوادار بودیم که بتوانیم بالای جدول بمانیم. خدا را شکر که توانستم گل بزنم و باعث خوشحالی مردم انزلی بشوم. ما در تمرینات خیلی روی ضربات سر تمرین می‌کنیم و گل را مدیون کادر فنی هستم.

وی در خصوص همدلی بین بازیکنان و کادر فنی ملوان گفت:‌ ما از زمانی که از لیگ یک به لیگ برتر صعود کردیم 5 یا 6 بازیکن از شیرازه تیم‌مان مانده‌اند و بازیکنانی که به تیم اضافه شده تیم‌ ما یکدل و قوی شده  است و خیلی حرف برای گفتن می‌تواند داشته باشد. ما هفته به هفته پیش می‌رویم و تلاش‌مان این است که در بالای جدول بمانیم و تمام تلاش‌مان را برای این کار انجام می‌دهیم. 

قاضی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: فوتبال نتیجه‌اش معلوم نیست. ما سعی می‌کنیم هفته به هفته پیش برویم. فوتبال هیچ چیزش مشخص نیست و ان‌شاءالله که هفته به هفته خوب کار کنیم و به آن جایگاهی که می‌خواهیم برسیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583315

مهمترین اخبار ایران و جهان: