نیوز سیتی!
30 آبان 1402 - 10:37

مراسم تشییع شهید گمنام در برزول نهاوند برگزار می‌شود

بخشدار زرین‌دشت در نهاوند گفت: مراسم تشییع شهید گمنام در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در برزول برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، فرشته سلگی صبح امروز در جلسه حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس نهاوند اظهار کرد: در سالروز شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه الزهرا(س) مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام در شهر برزول شهرستان نهاوند برگزار می‌شود. 

وی افزود: به منظور اجرای این مراسم از ماه‌ها پیش جلسات متعددی با مسئولین برگزار و موافقت برای دفن این شهید والامقام در شهر برزول گرفته شده است.

بخشدار زرین‌دشت افزود: طبق این موافقت‌نامه مقدمات کار اعم از مکان دفن شهید و طراحی یادمان شهید مطابق با قوانین مربوطه صورت گرفته است.

وی افزود: به منظور بهره مندی بیشتر از برکات حضور شهید در سطح شهرستان مراسم روستاگردی و شب وداع با شهید برگزار خواهد شد. 

سلگی افزود: مراسم یادواره شهدای بخش زرین‌دشت نیز بعد از مراسم تدفین در شهر برزول برگزار خواهد شد.

در این مراسم معاون سیاسی، انتظامی و اجتماعی فرمانداری نهاوند نیز گفت: تجلیل از شهدا و زنده نگهداشتن یاد آنها یکی از وظایف همگانی است تا از طریق آن فضای جامعه عطرآگین شود.

شهروز کیانی بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم و استقبال از شهید تاکید کرد و افزود: کمیته‌های ۶گانه تا زمان برگزاری مراسم، برنامه‌زیزی‌های لازم را انجام داده و از تمام ظرفیت‌های خود برای هر چه باشکوه‌تر شدن این مراسم استفاده کنند.

کیانی گفت: شهدا به ایران آبرو و عزت دادند و باعث شدند حرف اول را در دنیا بزند لذا باید برای زنده ماندن نامشان از هیچ اقدامی کوتاهی نکنیم.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1579659

مهمترین اخبار ایران و جهان: