نیوز سیتی!
28 آبان 1402 - 09:17

آماده باش دستگاه‌های عضو ستاد بحران ایلام در پی هشدارهای هواشناسی

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری ایلام گفت: با توجه به فعالیت سامانه بارشی قوی در استان ایلام، همه دستگاه‌های عضو ستاد بحران در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

مجید بیگلریان مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری ایلام صبح یک شنبه ۲۸آبان ماه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری  فارس در ایلام گفت: با توجه به هشدار نارنجی سازمان  هواشناسی درراستای  فعالیت یک سامانه بارشی قوی در سطح استان ایلام به همه دستگاه‌های عضو ستاد بحران در نقاط مختلف اعلام آماده باش شده است.

وی افزود: در این رابطه به همه فرمانداران، بخشداری و دهیاری‌های استان نسبت به اتخاذ تصمیم و برنامه ریزی‌های متناسب با ورود این سامانه قوی بارشی به استان هشدار داده شده است.

مدیرکل بحران استانداری ایلام ادامه داد:  دستگاه‌های عضو ستاد بحران از ابتدا تا انتهای فعالیت این سامانه بارشی در استان در حالت آماده باش قرار دارند.

بیگلریان خاطر نشان کرد:عملیات لایروبی مسیل‌ها و کانال‌های هدایت آب توسط شهرداری‌های شهر‌های مختلف استان از جمله مهمترین اقدامات انجام شده در استان برای جلوگیری از حوادث احتمالی ناشی از بارندگی شدید است.
 
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، بر اساس پیش بینی هواشناسی استان، از اواخر وقت امروز یکشنبه تا اواخر وقت روز سه شنبه یک سامانه پرقدرت آسمان ایلام را در برمی گیرد و همه مناطق استان را پوشش می‌دهد. این سیستم همراه با رعد وبرق، صاعقه، مه گرفتگی و ورزش باد شدید است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1577159

مهمترین اخبار ایران و جهان: