نیوز سیتی!
28 آبان 1402 - 16:22

اجرای ۲ هزار برنامه در ۶۰۰ پایگاه مقاومت بسیج ساری

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری از اجرای بیش از ۲ هزار برنامه هفته بسیج در بیش از ۶۰۰ پایگاه مقاومت بسیج ساری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، سید ابراهیم شریفی ظهر امروز یکشنبه ۲۸ آذر ماه در نشست خبری به‌مناسبت هفته بسیج که در اتاق جلسات سپاه ساری، برگزار شد، بسیج را یکی از رویش‌های انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: بسیج تا به امروز مسیر رشد و ترقی را طی کرده که پایه اصلی موفقیت آن اعتماد کردن به مردم بوده و است.

وی با اشاره به شهادت مظلومانه مردم غزه و آشکار شدن جنایات رژیم صهیونیستی، افزود: امروز تمام دنیا حتی در قلب اروپا و آمریکا هم به جنایات این شیطان بزرگ پی بردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری یادآور شد: تشکیل گروهک‌های مقاومت در منطقه از تفکر اسلامی است، بسیج پایه رویش‌های زیادی در عالم شده که از افتخارات آن است.

شریفی با اشاره به فعالیت‌های گوناگون مردمی بسیج پس از پیروزی انقلاب تاکنون و نمایش اقتدار و صلابت، بیان کرد: در حالی که امروز طاغوت عالم سعی بر به استعمار بردن دولت‌ها دارند منطق بسیج در مقابل آن ایستاده است.

وی از اجرای طرح قرارگاه محله مهدوی در مجموعه بسیج و انس بسیج با مساجد خبر داد و گفت: در هفته بسیج جاری ما در بیش از ۶۰۰ پایگاه مقاومت در ساری، بیش از ۲ هزار برنامه مختلف را اجرا خواهیم کرد‌.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساری با اشاره به برنامه‌های شاخص این هفته، اعلام کرد: نمایش اقتدار بسیج در روز جمعه ۳ آذر ماه در سالن سید رسول حسینی، افتتاح سه واحد خانه محروم، ساماندهی و افتتاح ۱۰ گلزار شهید و افتتاح پروژه‌های کوچک‌ آبرسانی به روستاها با همکاری مجمع خیرین بسیج، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در بوستان ولایت از فردا به مدت یک هفته، توزیع ۲ هزار سبد کالا به ارزش ۲ میلیارد تومان و غیره از جمله برنامه‌های مهم این هفته است.

شریفی گفت: شعار «بسیج امید ملت ایران» که امسال برای این هفته تعریف شده در نظام تثبیت شده و امروز هم در جهت استمرار این شعار باید تلاش کنیم، ویژگی خلوص بسیج در طول ۴۴ سال گذشته ثابت شده است.

وی در پایان از انتخابات باعنوان نمایش قدرت جمهوری اسلامی یاد و تصریح کرد: انتخابات خیلی از زیاده‌گویی‌های استکبار جهانی را به باد فنا خواهد داد و از این رو تلاش اصحاب رسانه در تبیین و مشارکت حداکثری در انتخابات موثر خواهد بود.

پایان پیام/۸۶۰۴۸/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1577715

مهمترین اخبار ایران و جهان: