نیوز سیتی!
01 آذر 1402 - 18:27

معرفی امام راحل و اندیشه‌های ایشان از مصادیق مهم جهاد تبیین است

استاندار کردستان گفت: امروز یکی از اهداف جدی دشمنان و بدخواهان انقلاب این است که شخصیت دیگری از امام راحل را به نسل جدید نشان دهند از این رو معرفی امام و اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب برای نسل جدید از مصادیق مهم جهاد تبیین است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، اسماعیل زارعیکوشا بعد از ظهر امروز در همایش کارآمدی و تجلیل از الگوهای موفق خدمت‌گذاری استان کردستان اظهار کرد: امام راحل احیاگر دین و ارزش‌های اسلامی در عصر کنونی بودند.

وی تصریح کرد: خداوند برای هر پیامبری یک عده افراد پای کار را قرار داده تا به اهدافی که برایشان تعیین شده دست پیدا کنند و در دوران ما که امام خمینی احیاگر ارزش‌ها بود خداوند خیل عظیمی از بسیجیان را در کنار امام قرار داد، انسان‌های پولادینی از عزم و اراده که در طول هشت سال جنگ تحمیلی کشور را به پیروزی رساند.

استاندار کردستان خاطرنشان کرد: امام در تقوا و خداترسی تا مرز عصمت پیش رفتند، نگاه امام راحل به بسیج یک افق بلند بود و امروز بسیج و نگاه بسیج به کل دنیا تسری پیدا کرده است.

به گفته زارعی‌کوشا، اگر امروز در قلب اروپا و در کل دنیا شاهد حضور خودجوش جمعیت عظیم مردم در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین و غزه هستیم حاصل تسری تفکر بسیج به جهان است.

وی خاطرنشان کرد: جبهه استکبار با تمام سیطره رسانه‌ای که دارد نتوانسته مظلومیت فلسطین و غزه را بپوشاند و این بخاطر بیداری است که انقلاب ایران در جهان به وجود آورده است.

استاندار کردستان با اشاره به تلاش دشمن در نشان دادن چهره غیرواقعی از امام راحل به نسل جدید عنوان کرد: امروز یکی از اهداف جدی دنیای غرب و دشمنان و معاندین و بدخواهان انقلاب این است که شخصیت دیگری از امام راحل را به نسل جدید نشان دهند از این رو معرفی امام و اندیشه‌های معمار کبیر انقلاب برای نسل جدید از مصادیق مهم جهاد تبیین است.

استاندار کردستان به اهداف امام از تشکیل بسیج هم گریزی زد و گفت: بسیج زمانی تشکیل شد که هنوز هیچ خبری از جنگ نبود، تشکیل بسیج با هدف حکمرانی مردم در کشور توسط امام راحل صورت گرفت.

وی افزود: امام معتقد بودند که حکمرانی در کشور باید مردمی باشد و مردم در میدان باشند لذا هفته بسیج نقطه عطفی است که برگردیم و مرور کنیم که تا چه میزان توانسته‌ایم این هدف امام را عملیاتی کنیم.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1581459

مهمترین اخبار ایران و جهان: