نیوز سیتی!
30 مهر 1402 - 09:55

۵۸ داوطلب حضور در انتخابات مجلس، ثبت‌نام خود را در آذربایجان‌غربی قطعی کردند

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار و رییس ستاد انتخابات آذربایجان‌غربی با اشاره به آغاز ثبت‌نام نهایی از داوطلبان انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان گفت: طی ۲ روز نخست، ۵۸ داوطلب ثبت نام خود را قطعی کرده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رضا ابراهیمی معاون سیاسی استاندار آذربایجان غربی اظهار داشت: ۵۸ داوطلب مجلس شورای اسلامی در استان ثبت نام خود را قطعی کردند که از این تعداد، ۵۴ نفر مرد و چهار نفر نیز زن هستند.

وی اضافه کرد: روند ثبت نام نهایی و قطعی داوطلبان حضور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از پنجشنبه ۲۷ مهرماه جاری آغاز شده و در ۲ روز نخست شاهد حضور مناسب داوطلبان برای قطعی کردن ثبت نام بودیم.

رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی ادامه داد: آخرین روز ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی، چهارشنبه هفته جاری، سوم آبان ماه است و داوطلبان توجه داشته باشند که این تاریخ تمدید نخواهد شد.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه داوطلبان قطعی کردن ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند، اظهار کرد: ساعت ثبت نام در هر روز از هشت صبح تا ۶ بعدازظهر درنظر گرفته شده و داوطلبان می توانند در این ساعات با مراجعه به سامانه مربوطه نام نویسی داشته باشند.

آخرین مهلت ثبت نام قطعی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، چهارشنبه سوم آبان است؛ این مدت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.



پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1545959

مهمترین اخبار ایران و جهان: