نیوز سیتی!
30 مهر 1402 - 19:13

جام مقاومت فوتبال همزمان با سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار می‌شود

طرح‌واره جام مقاومت فوتبال با حضور ۳ تیم از باشگاه‌های داخلی کشور و ۳ تیم از کشورهای حوزه مقاومت همزمان با سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، نشست طرح‌واره جام مقاومت فوتبال یکشنبه، ۳۰ مهرماه، در معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور سیدمحمدصادق هاشمی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد. هاشمی در این نشست با تأکید برای برگزاری بهتر این جام مطالبی را ارائه داد.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برگزاری این جام یک تکلیف برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین ورزشکاران است. 

تاج در این نشست درخصوص برگزاری جام مقاومت فوتبال گفت: زمان برگزاری این جام در دی‌ماه است. ۳ تیم از باشگاه‌های داخلی کشور و ۳ تیم از کشورهای حوزه مقاومت از جمله عراق، سوریه و لبنان نیز در این جام حضور خواهند داشت. 

محمود اسلامیان مشاور عالی فدراسیون فوتبال، در این نشست با اشاره به زمان برگزاری این جام در سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در برگزاری با شکوه این جام تأکید کرد. 

محمد میرکاظمی سرپرست دفتر برنامه‌ریزی امور ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در این نشست با اشاره به نگاه بنیاد به ورزش گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران ورزش را بستری برای ترویج فرهنگ ایثار و جهاد می‌داند؛ برای همین با توجه به جایگاه ورزش فوتبال طرحی را برای برگزاری مسابقات جام مقاومت فوتبال جهت گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در نظر گرفته است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1546815

مهمترین اخبار ایران و جهان: