نیوز سیتی!
15 آبان 1402 - 09:29

جانشین ارتش: پدافند هوایی آمادگی مقابله با انواع تهدیدات در هر شرایط زمانی و مکانی است

جانشین معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی گفت: پدافند هوایی ارتش با دارابودن انواع سامانه‌های پدافندی و موشکی تحت شبکه یکپارچه پدافندهوایی کشور آمادگی مقابله با انواع تهدیدات هوایی در هر ارتفاعی و با هر سطح مقطع راداری را دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امیر سرتیپ دوم محمود محمودی جانشین معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در حاشیه بازدید از گروه پدافندهوایی شهیدسیدنجیب ارومیه اظهار داشت: اقتدار و قدرت روز افزون  ارتش حاصل نبوغ و خلاقیت جوان ایرانی است که با تکیه بر دانش بومی، پیشرفت‌های چشمگیری را در عرصه‌های مختلف زمینی، هوایی و دریایی رقم زده است.

وی با بیان اینکه پیشرفت‌های نیروهای مسلح ،کشور را در مقابل هرگونه تهدید ایمن کرده است، افزود: بحمدالله با اقتدار نیروهای نظامی دشمنان جرات کوچک‌ترین تعرضی به خاک جمهوری اسلامی را ندارند.

جانشین معاون عملیات ارتش با اشاره به اینکه دشمن درصدد فاصله گرفتن جوان ایرانی از ارزش‌های دینی و انقلابی است تاکید کرد: ایمان، ایثار، مجاهدت و وطن دوستی در جوان ایرانی به تنه قدرتمندی تبدیل شده است که هیچ سلاحی در دنیا قابلیت مقابله با آن را ندارد و این سرمایه بزرگ در قلب فرد فرد فرماندهان و کارکنان ارتش متجلی است.

 محمودی خاطرنشان کرد: پدافند هوایی ارتش با دارابودن انواع سامانه‌های پدافندی و موشکی تحت شبکه یکپارچه پدافندهوایی کشور آمادگی مقابله با انواع تهدیدات هوایی در هر ارتفاعی و با هر سطح مقطع راداری را دارد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1562715

مهمترین اخبار ایران و جهان: