نیوز سیتی!
06 آبان 1402 - 23:03

اعتبار خط آبرسانی به روستای دول‌گل در « مهران » بیش از ۶ میلیارد ریال است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام گفت: اعتبار هزینه شده جهت عملیاتی کردن پروژه آبرسانی به روستای دول‌گل در شهرستان مهران ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

پرویز ناصری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ایلام، شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، در خصوص روند اجرایی آبرسانی به روستای دول گل شهرستان مهران افزود: در ۲ سال اخیر به صورت شبانه‌روزی تلاش کردیم تا مشکلات آب شرب روستاهای ایلام برطرف شود که خوشبختانه بخش قابل توجهی از این موضوع انجام شد.

وی تصریح کرد: برای آبرسانی به این روستا، از مخزن مادر مجتمع چالاب و چنگوله، ۷ کیلومتر خط انتقال فلزی به سمت روستا  اجرا و با ربط شبکه توزیع به خط انتقال، این روستا از نعمت آب شرب پایدار برخودار شد.

ناصری، اعتبار هزینه شده جهت عملیاتی کردن این پروژه را ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برشمرد و خاطرنشان ساخت: با اتمام و راه اندازی این پروژه جمعیتی بالغ بر ۵۰ خانوار از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهرمند خواهند شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب ایلام با اشاره به اصلاح شبکه آب روستای دول گل با استفاده از اعتبارات طرح جهاد آبرسانی اظهار داشت: اصلاح شبکه این روستا با اعتباری بالغ‌ بر ۲۵ میلیارد ریال، سال گذشته توسط قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، وی در پایان از تلاش های بی شائبه عزیزانی که در بهره برداری این طرح، همکار شرکت آب و فاضلاب استان بوده اند، تقدیر کرد.

پایان پیام /

منبع: فارس
شناسه خبر: 1553559

مهمترین اخبار ایران و جهان: