نیوز سیتی!
06 آبان 1402 - 21:29

اختصاص 30 میلیارد تومان اعتبار برای دوبانده شدن محور خوسف - طبس

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: علاوه بر ۲۰ میلیارد اختصاص یافته برای دوبانده شدن محور خوسف - طبس ۱۰ میلیارد دیگر نیز به این محور اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز عصر با به منظور بازدید از چند پروژه عمرانی و حضور در جمع مردم به بخش ماژان به این شهرستان سفر کرد. 

ابتدا نیز استاندار و هیئت همراه و جمعی از مسوولان خوسف برمزار گلزار شهدای روستای گل حضور یافتند و به مقام شامخ شهدای این روستا ادای احترام کردند.

بازدید از شهرک‌ گلخانه ای ماژان، افتتاح پروژه آبرسانی مزارع، دیدار با مردم و حضور در شورای اداری از دیگر برنامه های استاندار در این سفر بود.

 جواد قناعت، استاندارخراسان جنوبی در شورای اداری بخش ماژان خوسف اظهارداشت: علاوه بر ۲۰ میلیارد اختصاص یافته برای دوبانده شدن محور خوسف - طبس ۱۰ میلیارد دیگر نیز به این محور اختصاص می‌یابد.

وی افزود: باتوجه به کمبود پزشک متخصص در ماژان شبکه بهداشت و درمان هرچه سریعتر نسبت به استقرار پزشک اقدام کند.

وی با اشاره به اینکه برای جاده شاه سلیمان علی (ع) اجرای روکش حفاظتی در این خصوص انجام می‌شود گفت: عملیات زیر سازی و آسفالت ۴ کیلومتر باقی مانده این جاده با اعتبار ۸ میلیارد تومان از محل استانی در دستور کار است.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به راه‌های روستایی عیلکی و روبیات در این بخش ادامه داد: همچنین ۳ کیلومتر از محل اعتبارات روستایی آسفالت آن انجام می‌شود.

موضوع کمبود پزشک، آسفالت راه‌های روستایی، نبود اینترنت و پوشش آنتن دهی، افزایش قیمت زمین و کمبود آب از جمله مشکلاتی بود که در جلسه شورای اداری مطرح شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1553515

مهمترین اخبار ایران و جهان: