نیوز سیتی!
04 دی 1402 - 10:11

پروژه‌های سیستان و بلوچستان باید روزشمار داشته باشند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دانش آموزان و دانشجویان را باید مهارت محور تربیت کنیم و دائم برای دانش آموز تحرک فکری ایجاد نماییم.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در جلسه شورای آموزش و پرورش استان با تاکید بر اجرای به موقع پروژه ها خاطرنشان کرد: فلسفه تشکیل وزارتخانه‌ها و ادارات مختلف حل مشکلات موجود در استان است بنابراین باید با جدیت و تلاش مضاعف کارها را پیگیری کنید.

کرمی با تاکید بر اینکه توسعه باید بر اساس علم و برنامه ریزی باشد، تصریح کرد: سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت های بالقوه بی شماری است لذا باید با تکیه بر دانش از فرصت ها و ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

وی افزود: نیروی توانمند خلاق یکی از نیازهای استان است بنابراین باید با سرمایه گذاری بر روی آموزش محصلان، فرزندان خود را توانمند تربیت کنیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: آموزش و پرورش نهادی بسیار تاثیرگذار است چرا که فرزندان ما از کودکی تا جوانی خود را در این نهاد سپری کرده و از این طریق آینده خود را رقم می‌زنند.

وی افزود: دانش آموزان و دانشجویان را باید مهارت محور تربیت کنیم و دائم برای دانش آموز تحرک فکری ایجاد نماییم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: مقدمه ورود دانشگاه در نهاد آموزش و پرورش شکل می‌گیرد و زمانی که فرهنگ سازی در مدارس به درستی انجام شود قطعاً فرد در دانشگاه به یک کارآفرین تبدیل می‌شود.

وی تاکید کرد: پروژه‌ها باید روزشمار داشته باشند و اگر یک روز کار به تاخیر می‌افتد باید علت آن مشخص شود.
 

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1615115

مهمترین اخبار ایران و جهان: