نیوز سیتی!
04 دی 1402 - 10:49

آخرین خبر از وضعیت سلامتی بهناز طاهرخانی پس از تصادف دلخراش بم

رییس هیات فوتبال استان قزوین گفت: خوشبختانه بهناز طاهرخانی ملی پوش قزوینی تیم ملی فوتبال بانوان که در پی سانحه رانندگی دچار مجروحیت شده بود، با تلاش کادر پزشکی هوشیاری خود را تا حد قابل قبولی به دست آورده است.

حسین باجیوند در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین به تشریح آخرین وضعیت بهناز طاهرخانی کاپیتان تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان که در پی یک سانحه رانندگی دچار مجروحیت شده بود، پرداخت.

وی در این خصوص اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش کادر پزشکی، در حال حاضر بهناز طاهرخانی هوشیاری خود را تا حد قابل قبولی به دست آورده و درصد هوشیاری‌ وی به عدد ۹ رسیده است.

رییس هیات فوتبال استان قزوین اضافه کرد: با توجه به آسیب مغزی و شکستگی گردن، شرایط برای این بازیکن ملی پوش کشورمان کمی خطرناک به نظر می‌رسید اما با اقدامات صورت گرفته تقریبا خطر رفع شده است.

باجیوند ادامه داد: رییس فدراسیون فوتبال هم اکنون در شهر بم حضور دارد و از نزدیک پیگیر روند درمان بهناز طاهرخانی و زهرا خواجویی فوتبالیست های آسیب دیده در سانحه رانندگی بامداد یکشنبه سوم دی ماه را پیگیری می کند.

وی در رابطه با احتمال انتقال طاهرخانی از بیمارستان پاستور شهر بم به تهران یا قزوین نیز گفت: بنا بر تشخیص پزشکان فعلا این امر میسر نیست اما در صورتی که شرایط مهیا شود، با رضایت خانواده طاهرخانی، وی به مراکز درمانی تهران یا قزوین منتقل می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1615159

مهمترین اخبار ایران و جهان: