نیوز سیتی!
17 آذر 1402 - 12:31

واکنش شمسایی به مصدومیت عباسی با کنایه به مربی اسپانیایی

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران به مصدومیت عباسی واکنش نشان داد.

وحید شمسایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد آخرین وضعیت ملی پوشان فوتسال برای بازی با روسیه اظهار داشت: در بازی با روسیه ما حسین طیبی را به دلیل مصدومیت نداریم. متاسفانه شب گذشته هم سعید احمد عباسی در ترکیب تیم واین آلبالی اسپانیا مصدوم شد و وی هم نمی‌تواند در مقابل روسیه به میدان برود. 

وی افزود: در تورنمت تایلند که مسلم اولاد قباد مصدوم شد، مربی سابق پالما که اکنون هدایت تیم عباسی را برعهده دارد از مصدومیت این بازیکن گله مند بود. ما همکاریم و باید حرفه ای فکر کنیم یک بازیکن که در سطح حرفه ای بازی می کند امکان دارد هر لحظه در بازی برایش اتفاقی بیفتد و این تقصیر مربی نیست. الان که احمد عباسی مصدوم شده من کسی را مقصر نمی دانم. همانطور که گفتم وقتی حرفه ای هستیم باید حرفه ای هم فکر کنیم. 

سرمربی تیم ملی فوتسال، گفت: از طرفی خودم دوباره مسلم را برای عمل جراحی به بیمارستان بردم و این رفتار یک مربی حرفه ای در دنیاست. تیم ملی ۳ یا ۴ روز اردو برگزار می‌کند و اگر در این مدت بازیکنان ملی پوش را در اختیار نداشته باشیم خیلی بد می شود. البته  نگران مصدومیت بازیکنانم نیستم و ما باید تلاش بیشتری انجام دهیم. 

شمسایی ادامه داد: خواهشی هم از دیگر همکارانم در لیگ دارم. در مرحله اول به فکر بازیکن باشند بعد به دنبال بازی. بازیکن مصدوم را با زور آمپول و دارو آماده بازی نکنند. این بازیکن در آینده مشکلاتش بیشتر می‌شود و آسیب می‌بیند. سلامتی بازیکنان از هر چیزی مهمتر است. 

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597715

مهمترین اخبار ایران و جهان: