نیوز سیتی!
25 مهر 1402 - 18:57

همبستگی بچه‌های روستای گلستان باشت با کودکان غزه+تصویر

روز همبستگی و همدردی با کودکان فلسطین با اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری و در مدرسه ابتدایی شهید سهراب روانگرد روستای گلستان (پشت کوه) بخش بوستان شهرستان باشت نیر گرامی داشته شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت ، سمیه کمایی مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشت از اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری به مناسبت روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی با همکاری اداره محیط زیست خبر داد و گفت: به مناسبت سالروز شهادت «محمد الدوره» نوجوان ۱۲ ساله فلسطینی، نشستی با حضور دانش آموزان مدرسه ابتدایی شهید سهراب روانگرد در روستای گلستان (پشت کوه) باشت برپاشده و در مورد مسئله فلسطین و شکنجه‌ها و جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم این سرزمین بحث و گفتگو کردند.

وی اظهار داشت: در این برنامه اعضا همراه با مربیان مرکز نقش پرچم فلسطین را بر روی کف دستان خود نقاشی کرده و با این حرکت نمادین با کودکان و نوجوانان فلسطینی اعلام همبستگی کردند.
مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشت نیر خاطرنشان کرد: در ادامه فعالیت های با اجرای قصه ی خانه آمن من وبازی وسرگرمی واهدای بسته های فرهنگی به دانش آموزان روستای همراه بود.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1541415

مهمترین اخبار ایران و جهان: