نیوز سیتی!
08 آذر 1402 - 09:35

اتمام پروژه کمربندی دوم ارومیه موجب رفع گره ترافیکی می‌شود

رئیس شورای شهر ارومیه گفت: اتمام پروژه کمربندی دوم شهر ارومیه می‌تواند در روان‌سازی ترافیکی، کاهش مصرف سوخت و رضایتمندی شهروندان موثر باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، نقی کریمی رئیس شورای شهر ارومیه  ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: موضوع بودجه و بودجه نویسی در جهت برنامه ریزی و اجرای پروژه های شهری بسیار مهم و تاثیرگذار است.

وی افزود: آسفالت ریزی ، زیرسازی ، اجرای پروژه های شهری و ... از مهمترین رسالت‌های مدیریت شهری است و لذا کمیسیون عمران شورا با تمام توان پیگیر عملیاتی نمودن آن در معابر شهری باشد و اقدامات قابل تحسین شهرداری ارومیه در حوزه آسفالت اطلاع رسانی شود.

 کریمی در ادامه با اشاره به اینکه عملیات زیرسازی و لکه گیری معابر اصلی و فرعی شهر ارومیه تا زمانی که شرایط جوی اجازه فعالیت دهد انجام خواهد گرفت یادآور شد: امروز آزادسازی املاک در مسیر پروژه کمربندی دوم شهر ارومیه برای مدیریت شهری بسیار مهم و حائز اهمیت است. 

رئیس شورای شهر ارومیه گفت: اتمام پروژه کمربندی دوم شهر ارومیه می تواند در روان سازی بار ترافیکی، کاهش مصرف سوخت و رضایتمندی و جلب اعتماد شهروندان مفید و موثر خواهد بود.

وی ادامه داد: آزادسازی املاک خیابان ابوذر (امتدادخیابان های حر - علامه مجلسی به سمت سیلو گندم) جهت اجرای پروژه عمرانی و اتصال آن به بلوار آزادی، جنب سیلو از سوی شهرداری انجام و کمیسیون عمران شورا پیگیر این موضوع باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: پروژه هایی که در دوره های گذشته مصوب شده است اما عملی نشده است باید از سوی مرکز مطالعات و پژوهشهای شورای اسلامی شهر ارومیه بررسی و مورد مطالعه و پیگیری قرار گیرد و در صورت نیاز در بودجه سال آتی ردیف اعتباری در نظر گرفته شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: نواقصات ، اشکالات ، نقاط ضعف و ایرادات بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری ارومیه از سوی اعضای شورای اسلامی شهر مورد بررسی قرار گیرد تا این موارد در بودجه نویسی سال آتی لحاظ شود.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1588115

مهمترین اخبار ایران و جهان: