نیوز سیتی!
08 آذر 1402 - 11:56

طرح‌های نیمه‌تمام مهدی‌شهر، درجزین و شهمیرزاد تکمیل می‌شود

طرح‌های نیمه‌تمام مهدی‌شهر، درجزین و شهمیرزاد با پیگیری‌های انجام‌شده تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهمیرزاد، عباس گلرو، نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در دفتر امام جمعه شهمیرزاد که شهردار شهمیرزاد نیز در آن حضور داشت، مسائل و مشکلات شهر را مورد بررسی و پیگیری قرار داد.

طرح جهش تولید مسکن، تکمیل پروژه نیمه‌تمام استخر شنای دانش‌آموزی، پیگیری مشکلات شرکت کشت و صنعت شهمیرزاد، تکمیل ساخت زمین چمن مصنوعی بزرگ به‌عنوان پروژه عمرانی از محل اعتبار نماینده از موضوعات این نشست بود.

در نشست نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدی‌شهر و سرخه در مجلس با رئیس و اعضای شورای شهر و شهردار مهدی‌شهر هم پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای شهر مهدی‌شهر مورد بررسی قرار گرفت و با دستگاه‌های ذی‌ربط پیگیری به عمل آمد.

تعیین تکلیف منطقه دربند، طرح جهش تولید مسکن، تعریض خیابان امام، تکمیل ساخت و تعمیر اماکن ورزشی به‌ویژه زمین چمن هاکی و ورزشگاه آزادی، ارتقای وضع خدمات بهداشتی و درمانی، ساخت مرکز بهداشت، پروژه پل بیمارستان مهدی‌شهر، کنارگذر مهدی‌شهر به شهمیرزاد به‌عنوان طرح پیشنهادی برای سفر دوم رئیس‌جمهور ازجمله موضوعات این نشست بود.

در نشست گلرو با رئیس و اعضای شورای شهر و شهردار درجزین که با حضور امام جمعه درجزین برگزار شد، نیز پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای شهر درجزین مورد بررسی قرار گرفت و با دستگاه‌های ذی‌ربط پیگیری شد.

احداث مجتمع فرهنگی به‌عنوان پروژه پیشنهادی جهت تصویب در سفر دوم رئیس‌جمهور، تکمیل طرح فاضلاب شهری، تأمین زمین برای اجرای طرح جهش تولید مسکن و احداث استخر ذخیره آب کشاورزی مهم‌ترین موضوعات این نشست بود.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1588315

مهمترین اخبار ایران و جهان: