نیوز سیتی!
29 آذر 1402 - 12:06

تشدید بازرسی و نظارت ها بر بازار و تامین کالا های اساسی برای شب یلدا

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی در بازار استان نداریم و همه اقلام کالا‌های اساسی به وفور در بازار استان موجود است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز میرزائی با اشاره به تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم برای شب یلدا در استان، گفت: کمبودی در زمینه تامین کالاهای اساسی در بازار استان نداریم و همه اقلام کالا‌های اساسی به وفور در بازار موجود است.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به عرضه مرغ گرم در روزهای آینده در سطح استان، افزود: روزانه بین شصت تا هفتاد تن مرغ گرم در بازار استان توزیع میگردد که برنامه ریزی شده علاوه بر این مقدار پنجاه تن مرغ مازاد در سطح بازار استان تزریق گردد و حتی در صورتی که بازار نیاز بیشتری به مرغ گرم داشته باشد این ظرفیت وجود دارد و مشکلی در تامین مرغ گرم نداریم.

وی تصریح کرد: با هدف کنترل قیمت‌ها در استان برای تامین و توزیع کالاهای پر مصرف و مورد نیاز جامعه برای شب یلدا برنامه‌ریزی شده بیش از ۱۵۰ تن برنج تنظیم بازار و ۱۱۶ تن شکر در بازار سطح استان توزیع شود.

میرزائی با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی‌‌ها بر بازار شب یلدا در سطح استان، گفت: گشت‌هایی مشترک با همکاری بسیج اصناف، اداره‌کل تعزیزات و اداره‌کل صمت و دیگر نهادها در سطح استان فعال شده و اجازه افزایش قیمت نامتعارف و بیش از قیمت مصوب اقلام مورد نیاز شب یلدا را به سودجویان نداده‌ایم و مردم استان در صورت مشاهده تخلافات احتمالی گزارشات خود را به سامانه تلفنی ۱۲۴ انعکاس دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1610359

مهمترین اخبار ایران و جهان: