نیوز سیتی!
20 بهمن 1400 - 17:52

سامانه رسیدگی به شکایات مشتریان مخابرات راه اندازی شد

سامانه یکپارچه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت مخابرات ایران به بهره برداری رسید. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مخابرات منطقه تهران، سامانه یکپارچه بازرسی و رسیدگی به شکایات مشتریان شرکت مخابرات ایران با هدف تجمیع و یکپارچه سازی شکایات و به منظور برنامه ریزی و تصمیم گیری های بهتر در آینده راه اندازی شد. خبرگزاری مهرمشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت BAZRESI.TCI.IR گزارش‌ها و شکایات خود را در حوزه مخابرات ارسال و پیگیری کنند. BAZRESI.TCI.IR
منبع: مهر
شناسه خبر: 59059

مهمترین اخبار ایران و جهان: