نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 17:55

حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیازمند ردیف بودجه مشخص است

اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیازمند ردیف بودجه مشخص بوده و پایه گذاری بودجه مناسب برای جمعیت یک ضرورت مهم است.

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری بعد از ظهر سه شنبه در نشست ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تأکید کرد: جوانی جمعیت یکی از مؤلفه‌های مهم قدرت کشور محسوب می‌شود و امروز هم افزایی و مشارکت همه جانبه دستگاه‌های اجرایی در خصوص حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یک امر ضروری است.

وی ادامه داد: در حوزه جمعیت با نگاه تحولی و حضور در میدان تهدیدات به فرصت تبدیل شود و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از مهمترین اولویت‌های دولت سیزدهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی بیان کرد: در خصوص جمعیت کار هدفمند باید مورد توجه دستگاه‌های استان باشد و این نیازمند ردیف بودجه مشخص است و پایه گذاری بودجه مناسب برای جمعیت یک ضرورت مهم است که قطعاً گشایش‌ها و برکات مؤثری خواهد داشت.

وی ادامه داد: مطالبه جدی از دستگاه‌ها، کارخانجات و صنایع استان این است در خصوص جمعیت تمام قد پای کار باشند و هیچ گونه کوتاهی در این خصوص پذیرفته نیست.

نظری اضافه کرد: خوشبختانه استان مرکزی در خصوص فعالیت‌های حمایت از جوانی جمعیت پیشتاز است و البته باید استمرار داشته باشد.

وی اضافه کرد: حضور مدیران کل دستگاه‌ها در جلسات ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یک الزام است و کم توجهی به حضور در جلسات به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1038459

مهمترین اخبار ایران و جهان: