نیوز سیتی!
25 بهمن 1401 - 16:58

استرداد ۶۰ درصد وسایل مسروقه به مال باختگان ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: از ابتدا سال جاری تا دی ماه بیش از ۵۰ الی ۶۰ درصد وسایل سرقت شده به مال باختگان برگشت داده شده است.

سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از اجرای طرح ویژه مبارزه با سارقین، ارازل و زورگیران در استان خبر داد و گفت: در راستای اجرای تدابیر فرماندهی کل نیرو انتظامی این طرح در سراسر کشور اجرا خواهدشد. 

وی افزود: این طرح با مشارکت تمامی دستگاه ها و با مشارکت مردم و پشتیبانی قوه قضائیه در جهت ایجاد امنیت و ارامش در سطح استان بصورت مستمر برگزار خواهد شد. 

فرمانده انتظامی استان ایلام ضمن اشاره به درصد جرائم در سال جاری تصریح کرد: از ابتدا سال جاری تا دی ماه یک درصد کاهش جرائم نسبت به سال گذشته و بیش از ۵۰ الی ۶۰درصد وسایل سرقت شده به مال باختگان برگشت داده شده است .

این مقام مسئول بیان کرد: با توجه به فرا رسیدن پایان سال و ایام نوروز در جهت برقراری نظم و امنیت کاهش تصادفات، کاهش سرقت، برخورد با ارازل اوباش و همچنین برخورد با فروشندگان مواد مخدر در دستور تمامی کارکنان نیرو انتظامی قرار گرفته است .

سردار القاصی مهر در پایان اظهار کرد: از تمامی مردم فهمیم استان در خواست داریم، هنگام اطلاع از هر گونه خبر و یا اطلاعات ذیربط با شماره ۱۱۰یا مراجعه به کلانتری های محل سکونت با پلیس همکاری کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1038759

مهمترین اخبار ایران و جهان: