نیوز سیتی!
23 اسفند 1401 - 20:36

مصدومیت ۴۰ نفر در همدان در چهارشنبه پایان سال

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از مصدومیت ۴۰ نفر در همدان تا این لحظه به واسطه حوادث چهارشنبه پایان سال خبر داد.

محمدرضا شکوهی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به مصدومان چهارشنبه پایان سال اظهار کرد: طبق اطلاعات موجود تا ساعت ۱۹ امروز، آمار مصدومین ناشی از مواد محترقه از ابتدای اسفند در همدان  ۴۰ نفر بوده است.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه دو نفر در استان به علت انفجار مواد محترقه جان باختند گفت: در حال حاضر یک نفر هم در بخش عادی بیمارستان بستری است و خوشبختانه مصدومی در بخش ویژه نداریم.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان همدان از قطع عضو سه نفر از مصدومان از ناحیه انگشت خبر داد و عنوان کرد: خوشبختانه تاکنون آسیب چشمی نداشتیم.

وی با اشاره به هشت مورد سوختگی و با بیان اینکه یک نفر به طور مشترک دچار سوختگی و قطع عضو شده است گفت: چهار مورد از سوختگی‌ها مربوط به امروز است.

شکوهی در پایان‌ا ز مردم به ویژه جوانان خواست بیشتر مراقبت خود باشند تا با تنی سالم و به دور از مصدومیت و حوادث ناگوار به استقبال نوروز و سال جدید بروند.

پایان پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1093259

مهمترین اخبار ایران و جهان: