نیوز سیتی!
27 بهمن 1401 - 17:30

کشف 80 فقره سرقت و دستگیری 42 سارق در اجرای طرح ضربتی پلیس ایلام

فرمانده انتظامی استان ایلام گقت : با اجرای طرح 48 ساعته پلیس 80 فقره سرقت کشف و 42 سارق سابقه دار شناسایی و دستگیر شدند.

سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی ایلام ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با تدابیر فرمانده انتظامی کل کشور به منظور حفاظت از حقوق مردم و ایجاد فضایی نا امن برای سارقان، طرح ضربتی"ذوالفقار" با هدف مبارزه مقتدرانه با سارقان وپیشگیری از گسترش کانون های جرم  در استان ایلام به طور ویژه به مرحله اجراء گذاشته شد.

وی افزود: مأموران انتظامی  استان با تلاش شبانه روزی وگشت های هدفمند  موفق به شناسایی و دستگیری 42 سارق و کشف 80 فقره سرقت شدند.

فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به دستاورد و نتایج دیگر اجرای این طرح ادامه داد:  کشف 9  قبضه سلاح جنگی و شکاری، کشف 400 گرم انواع موادمخدر صنعتی وسنتی  دستگیری 13 معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر ، دستگیری 7 نفر از قاچاقچیان کالا و ارز ، کشف 11 هزار لیتر سوخت قاچاق،کشف 3هزار و 320 نخ سیگار قاچاق از دیگر نتایج اجرای این طرح بوده است.

وی با بیان اینکه 28 دستگاه وسائط نقلیه  متخلف نیز توقیف شدند،گفت: در اجرای  این طرح 105 نفر از برهم زنندگان نظم عمومی جامعه با تلاش ماموران انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان  ایلام با تاکید براینکه 58 نفر از متهمان  دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری می باشند، خاطر نشان کرد :متهمان پس از تشکیل پرونده  جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی خاطر نشان کرد: هدف اصلی از اجرای طرح که با استقبال خوب شهروندان روبه رو شده، برخورد با سارقان و مخلان نظم و آسایش عمومی در سطح استان است و پلیس به هیچ عنوان اجازه فرصت طلبی به این افراد را نخواهد داد.

سردار القاصی مهر با بیان این که در  اجرای تدابیر فرمانده انتظامی کل کشور ، به منظور حفاظت از حقوق مردم و ایجاد فضایی نا امن برای سارقان  این طرح به صورت مستمر ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: ضمن تشکر از همراهی و همکاری آحاد جامعه با طرح ها و برنامه های پلیس از عموم مردم، مسئولان دستگاه ها، نهادها و خبرنگاران رسانه های گروهی می خواهیم با مشارکت در این طرح به هرچه بهتر اجراء شدن آن و ارتقاء روز افزون امنیت در این استان کمک کنند.

پایان پیام/

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1040815

مهمترین اخبار ایران و جهان: