نیوز سیتی!
27 بهمن 1401 - 13:56

«رویداد راه» فرصتی برای روایت حماسه‌های هیئات

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز «رویداد راه» را فرصتی برای روایت حماسه‌های هیات‌‎های مذهبی خواند و گفت: کنش گری و فعالیت‌های هیات‌های مذهبی در مسیر رفع مشکلات محله و منطقه می‌تواند به ایجاد انسجام و نشاط اجتماعی کمک کند.

حجت الاسلام مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، «رویداد راه» را فرصتی برای روایت حماسه‌های هیات‌‎های مذهبی خواند و گفت: کنش گری و فعالیت‌های هیات‌های مذهبی در مسیر رفع مشکلات محله و منطقه می‌تواند به ایجاد انسجام و نشاط اجتماعی کمک کند.

وی با اشاره به اینکه این قبیل از فعالیت هیات های مذهبی نیازمند روایت دقیق و بدون تحریف است، ادامه داد: شاید بتوان گفت امری که این روزها از آن غاف شده ایم همین روایت‌ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید به اینکه خوبی‌ها باید نشر داده شود، اضافه کرد: روایت حماسه‌ها، ایده‌های و برنامه‌های متفاوتی که از سوی هیات ها در جای جای این کشور انجام می‌شود باید دیده و بازگو شود.

ولایی برحق با بیان اینکه هیات های مذهبی در گرفتاری های مردم دوشادوش آنان حرکت می‌کنند، یادآور شد: انتظار می‌رود همین هیات‌ها بتوانند در راستای حل مشکلات محله مددکار خوبی برای مردم باشند.

این مقام مسؤول در بخش دیگری به نقش آفرینی هیات های مذهبی در ایجاد نشاط، برطرف شدن غم ها و مقابله با تهدید و فرصت‌ها اشاره کرد و ادامه داد: روایت این خوبی‌ها می‌تواند از سوی اصحاب رسانه و کسانی که صاحب تریبون هستند به خوبی انجام شود. این قشر می‌توانند با بهره گیری از زبان هنر این پدیده های نو ظهور اجتماعی را به دیگران اطلاع رسانی کنند.

وی در پایان خطاب به اصحاب رسانه و هیات‌های مذهبی، افزود: با تعامل میان این دو گروه می‌توانیم روایت گری حماسه‌هایی که از سوی هیات های مذهبی رقم می‌خورد تحت عنوان نشر خوبی ها از سوی اصحاب رسانه بازنشر و اطلاع رسانی شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1040415

مهمترین اخبار ایران و جهان: