نیوز سیتی!
07 اسفند 1401 - 01:05

مجوز احداث جایگاه سوخت شناورهای تجاری در هندیجان صادر شد

اهواز - مجوز موافقت اولیه احداث جایگاه سوخت ساحلی شناورهای تجاری سجافی در شهرستان هندیجان پس از اخذ استعلام‌های لازم از دستگاه‌های اجرایی ذیربط از سوی سازمان بنادر و دریانوردی کشور صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون مهندسی و عمرانی اداره کل سازمان بنادر و دریانوردی خوزستان شامگاه شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: بر اساس این مجوز دومین جایگاه سوخت ساحلی شناورهای تجاری در منطقه سجافی توسط سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و در کیلومتر ۲۰ محور هندیجان سجافی و با هدف مبارزه با قاچاق سوخت و ساماندهی آن راه‌اندازی می‌شود.

صدرالله بهرامی افزود: به استناد بند ۲۲ ماده ۳ آئین نامه سازمان بنادر و دریانوردی و همچنین تبصره الحاقی آن مصوب سال ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی، ساخت و ساز و بهره‌برداری بدون مجوز از اسکله، تأسیسات ساحلی و دریایی در آبراهه‌های قابل کشتیرانی و حریم ۶۰ متری سواحل آنها ممنوع است.

وی با تأکید بر این اینکه همه متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی باید قبل از اقدام به ساخت و ساز یا بهره‌برداری نسبت به اخذ مجوزهای قانونی اقدام کنند، عنوان کرد: صدور مجوزهای ساخت و ساز در سواحل حسب اعمال حاکمیت در عرصه سواحل کشور صورت خواهد گرفت و همه فعالان اقتصادی در حوزه سواحل و بنادر ملزم به رعایت قوانین و اخذ مجوز هر گونه فعالیت هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1057415

مهمترین اخبار ایران و جهان: