نیوز سیتی!
29 اسفند 1401 - 08:40

مولدسازی نسخه علاج‌بخش تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره در گلستان است

گرگان- استاندار گلستان با اشاره به وجود هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام در این استان، گفت که طرح مولدسازی نسخه علاج‌بخش تکمیل سازه‌ها و طرح‌های نیمه کاره‌ گلستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌محمد زنگانه شامگاه یک شنبه در گفتگو با ذیحسابان گلستان اظهار کرد: ما در استان عهد بستیم که با مشارکت مردم استان گلستان را از انتهای ایست کشور به عنوان یکی از استان‌های فقیر از نظر سرانه به رده‌های برتر برسانیم.

استاندار گلستان افزود: در یک استانی که ۴۷ درصد جمعیت روستایی است، ۷۵ درصد جمعیت جز پنج دهک کمتر برخوردار هستند و ما برای خارج کردن استان از این شرایط شبانه‌روزی تلاش می‌کنیم.

وی گفت: ما تا انتهای ۱۴۰۴ باید با سرعت به این چشم‌انداز حرکت کنیم و نخستین الزام آن این است که ریال به ریال منابع استان باید به صورت بهینه و با دقت استفاده شود.

زنگانه ادامه داد: یکی از راه‌های مهم تحول در استان جذب سرمایه‌گذار است و استان گلستان این قابلیت را دارد که جذب سرمایه‌گذار داشته باشد و با توسعه زیرساخت‌ها این امکان بیش از پیش فراهم است.

وی به اجرای مولدسازی در استان گلستان اشاره کرد و گفت: استانی که هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه‌تمام دارد، اجرای این طرح یک پروژه شفابخش است.

استاندار گلستان گفت: استان گلستان شتابان در حال حرکت به نقاط پیشرفت و تحول است و پروژه‌های تحول‌آفرین همانند پروژه پتروشیمی گلستان به ما کمک می‌کند با میانبر به هدف برسیم.

زنگانه بیان کرد: پروژه پتروشیمی گلستان به عنوان پروژه فراقوه‌ای در حال پیگیری است و تمام قوا در تلاش برای به ثمر نشستن آن هستند.

وی با اشاره به اهمیت منابع انسانی در دستگاه‌های مختلف اضافه کرد: ما باید تلاش کنیم با ظرفیت نیروی انسانی دستگاه‌ها در مسیر پویایی استان و خدمت صادقانه به مردم حرکت کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1101359

مهمترین اخبار ایران و جهان: