نیوز سیتی!
17 بهمن 1401 - 12:55

طرح‌های دهه فجر شاهرود با اعتبار ۱۵۰۰ میلیارد تومان بهره‌برداری شد

هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر طرح‌های مختلف عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود با اعتبار یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، ابوطالب جلالی، فرماندار شاهرود پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی هم‌زمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان شاهرود که با حضور استاندار سمنان در سالن پورسینای دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: در ایام‌الله دهه فجر طرح‌های مختلف عمرانی و اقتصادی این شهرستان با اعتبار یک‌هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که از این میزان ۸۰۰ میلیارد تومان در بخش عمرانی و ۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه اقتصادی است.

وی افزود: در دهه فجر امسال، طرح‌ها و پروژه‌های مختلف به ارزش ۲۲۰ میلیارد تومان در بخش مرکزی، ۵۳۰ میلیارد تومان در بخش بسطام، ۸۰ میلیارد تومان در بخش بیارجمند و ۷۰۰ میلیارد تومان در شهر شاهرود به بهره‌برداری می‌رسد.

فرماندار شاهرود ادامه داد: در سفر ریاست‌جمهور به استان سمنان، بالغ‌بر ۸۳۰ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان شاهرود اختصاص یافت که ۴۵۰ میلیارد تومان از این منابع تخصیص یافته است.

جلالی بیان کرد: اعتبارات مناسبی از محل اعتبارات سفر کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به مجموع اعتبارات شهرستان شاهرود تزریق شد.

وی خاطرنشان کرد: از اصحاب رسانه و خبرنگاران که دغدغه‌مند مشکلات مردم هستند، قدردانی و تشکر می‌کنم.

دستاوردهای انقلاب برای مردم بازگو شود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی رضوی‌نسب، امام جمعه بسطام نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت ایام ماه رجب و تسلیت رحلت شهادت‌گونه حضرت زینب (س) اظهار کرد: زینب کبری (س) سردار بی‌بدیل جهاد تبیین و سردار جنگ نرم است.

وی با بیان اینکه امروز فرزندان ما با جنگ نرم دست و پنجه نرم می‌کنند، اضافه کرد: باید همه ما و به‌ویژه مدیران، سربازان جنگ نرم باشیم و خدمات و دستاوردهای انقلاب را بازگو کنیم.

امام جمعه بسطام با بیان اینکه ما با اخلاق می‌توانیم مردم را جذب کنیم، خاطرنشان کرد: از هاشمی، استاندار اخلاق‌مدار، جهادی و انقلابی سمنان به‌صورت ویژه تشکر می‌کنم و باید بگویم که ما از شنیدن اخبار تلاش‌های مجدانه و دلسوزانه وی خسته شدیم؛ اما وی دست از تلاش برنمی‌دارد و در تمام استان حضور فعال دارد.

این مراسم با حضور امام جمعه بیارجمند، امام جمعه مجن، مدیران کل ستادی و اجرایی استان سمنان و مدیران شهرستان شاهرود برگزار شد.

پایان پیام/2568/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1022359

مهمترین اخبار ایران و جهان: