نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 13:00

لزوم استفاده از تریبون نماز جمعه برای بیان دستاوردهای نظام

خرم‌آباد- رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان بر لزوم استفاده از تریبون نماز جمعه برای بیان دستاوردهای نظام و انقلاب از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی حقیان امروز پنج شنبه در شورای اداری لرستان با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران، شورای مرکزی ائمه جمعه ایجاد شد، اظهار داشت: در سال ۷۲ عنوان این شورا و ساختار آن با دستور مقام معظم رهبری به شورای سیاست گذاری ائمه تغییر جمعه پیدا کرد و در تمام استان‌ها دفاتر این شورا به منظور پیگیری مسائل سازمانی و … تأسیس شد.

وی با تاکید بر لزوم استفاده مدیران از تریبون نماز جمعه برای بیان اقدامات و دستاوردها در مناسبت‌های مختلف و با هماهنگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، عنوان کرد: بین سه تا چهار هزار نفر در نماز جمعه خرم آباد شرکت می‌کنند و این ظرفیت خوبی برای بیان دستاوردهای نظام است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه لرستان با تاکید بر لزوم هماهنگی از سوی دستگاه‌های اجرایی با شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در این رابطه از طریق اتوماسیون اداری، بیان داشت: در شهرستان‌ها نیز وضعیت به همین شکل است و باید هماهنگی‌های لازم صورت گیرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1067915

مهمترین اخبار ایران و جهان: