نیوز سیتی!
11 اسفند 1401 - 12:12

نمایندگان معاون رئیس جمهور با خانواده جانبازان بوشهری دیدار کردند

بوشهر- نمایندگان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با خانواده دو جانباز متوفی در بندر بوشهر دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی‌نقیان افجه‌ای مدیرکل مراجعات و پاسخگویی و سیدمحمدصادق هاشمی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به‌عنوان نمایندگان معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور صبح پنجشنبه با خانواده دو جانباز متوفی در بندر بوشهر دیدار کردند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این آئین اظهار کرد: خدمت به خانواده معزز شهدا و خانواده‌های جانبازان، همراهی با ولایت فقیه و پایداری پرچم اسلام یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های جوانان انقلابی و ملت مؤمن ایران است.

سید محمد صادق هاشمی بیان کرد: شهدا و جانبازان سربازان با دیانت و ایمانی لشکر خدا هستند که در راه تقرب به پروردگار متعال و دفاع از حریم اهل‌بیت (ع) و ساحت قرآن کریم به مجاهدت به‌پا خواستند.

نمایندگان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از عزیزه پژند همسر اسکندر محمودی جانباز متوفی ۳۰ درصدی و منیره ماهینی همسر عباس حسین‌پور جانباز ۳۵ درصدی، ضمن تفقد، تجلیل به عمل آورد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1067815

مهمترین اخبار ایران و جهان: