نیوز سیتی!
10 اسفند 1401 - 11:45

بزودی شاهد افتتاح دانشگاه هنر در هرمزگان خواهیم بود

معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: بزودی شاهد افتتاح دانشگاه هنر در استان خواهیم بود و از این پس هنرمندان استان می توانند تحصیلات عالیه خود را در این دانشگاه ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، احسان کامرانی معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان امروز در نشستی فرهنگی اظهار کرد: دین از هنر و فرهنگ جدا نیست و اینها در یک بستر اجتماعی تبلور می یابند.

وی افزود: کار هنری یک کار علمی و نتیجه زحمات یکساله هنرمندان است که تمام تلاش خود را در این زمینه گذاشته تا بتواند آثار هنری را خلق و یک رویداد فرهنگی را ایجاد کنند.

معاون استاندار هرمزگان به ظرفیت های هنری استان اشاره و بیان کرد: هرمزگان استانی حیاتی است و استعدادهای زیادی در آن نهفته است که از شرق تا غرب استان ادامه دارد و باید توجه ویژه ای به آن شود تا بتوانیم استعدادهای این هنرمندان را کشف نماییم.

کامرانی عنوان داشت: انشاالله روزی برسد که شاهد هنرنمایی هنرمندان استان در همه زمینه های و جشنواره های فرهنگی در کشور باشیم و بیشترین جوایز را هنرمندان هرمزگان از جشنواره ها بدست آورند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان از انعقاد تفاهم نامه بین دانشکده هنر ایران و دانشگاه هرمزگان خبر داد و گفت: بزودی شاهد افتتاح دانشگاه هنر در استان خواهیم بود و از این پس هنرمندان استان می توانند تحصیلات عالیه خود را در این دانشگاه ادامه دهند و شاهد یک جهش صعودی در سطح علمی هرمزگان باشیم.    

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1066215

مهمترین اخبار ایران و جهان: