نیوز سیتی!
28 بهمن 1401 - 15:25

مردم ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن دنیا را مبهوت کردند

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه روز ۲۲ بهمن امسال مردم ما گل کاشتند، گفت: مردم ما دنیا را مبهوت کرده و مستکبران را به خشم و غیض درآوردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های امروز نماز جمعه ساری، با گرامیداشت روز بزرگ بعثت، اظهار کرد: خداوند بزرگ ما را به ایمان هدایت کرده است و با تقدیم هزاران شهید و ۴۴ سال تهدید و تحمل مشقت‌های فراوان همه از توفیقات خداوند محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه روز ۲۲ بهمن امسال مردم ما گل کاشتند،گفت: مردم ما دنیا را مبهوت کرده و مستکبران را به خشم و غیض درآوردند و امام زمان (عج) را خشنود کرده و رضایت مقام معظم رهبری را جلب کردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اعلام اینکه مازندران جمعیت حاضر در راهمپیمایی نسبت به دوران قبل از کرونا ۳۰ درصد بیشتر بود، تصریح کرد: این نشانه هوشیاری ملت است.

محمدی‌لائینی یادآور شد: پیام ۲۲ بهمن پیام بسیار مهمی است و آن این است که فرهنگ دینداری و انقلاب اسلامی در این مردم زنده و پویاست.

وی یادآور شد: با حضور معنوی و با صدور فرهنگ انقلاب اسلامی که مولود بعثت است شاهد فروپاشی نظام سلطه استکبار جهانی خواهیم بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تسلیت سالروز شهادت شهید حجت‌الاسلام محلاتی، افزود: ایشان نقش پررنگ و حرف‌های سازمانی و تبلیغی و هم نقش جهاد نظامی در میدان رزم بی‌بدیل بوده است.

محمدی‌لائینی با اشاره به وجود بیش از ۴ هزار شهید روحانی و ۴۰۰ شهید روحانی مازندران در دفاع مقدس، اضافه کرد: یاد شهید حاج شیخ حسین زارعی خیری که زمینش را جایزه‌ای برای اجرای حکم تاریخی امام خمینی در اعدام سلمان رشدی قرار داد، چنین اقدامی بی‌نظیر بوده و از این خانواده تقدیر و تشکر می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران بیان کرد: حلال‌خوری مهم‌ترین اجزای عبادت است که امیدواریم خداوند توفیق دهند حلال زندگی کنیم؛ چرا که حرام عاقبتی ندارد.

محمدی‌لائینی گفت: خواسته قرآن، پیامبر و اهل‌بیتش تقوا است که همه نمازگزاران را به تقوا سفارش و توصیه می‌کنم.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1041915

مهمترین اخبار ایران و جهان: