نیوز سیتی!
20 بهمن 1401 - 18:29

رسالت مجاهدان سایبری اقدامات به موقع و هدفمند است

بیرجند- فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) گفت: امروز در نبرد عظیم رسانه‌ای دشمن، رسالت مجاهدان سایبری اقدامات به موقع و هدفمند است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدوی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ظهر امروز در همایش مجاهدان سایبری ضمن تشکر و قدردانی از فعالان عرصه فضای مجازی و رسانه‌ای استان، گفت: امروز با توجه به امپراتوری رسانه‌ای استکبار جهانی؛ رسالت شما عزیزان همچون دوران دفاع مقدس مهم است که با فعالیت‌های شبانه روزی بتوانید پوزه‌ی استکبار را در عرصه‌های مجازی و فرهنگی به خاک بمالند.

وی با بیان اینکه تاکنون در عرصه مجازی و سایبری استان فعالیت‌های خوب و موفقی انجام شده، گفت: دشمن همچنان در عرصه مجازی با استفاده از امکانات گسترده‌ای که دارد پر تلاش، توانمند و فعال فعالیت می‌کند.

سردار مهدوی بیان کرد: دشمن برای رسیدن به اهدافش به هر دروغی متوسل می‌شود از همه ابزارها چه مشروع و نامشروع استفاده می‌کند تا به اهداف شوم خود برسد.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) گفت: ما شاید محدودیت‌هایی داشته باشیم، اما لطف و عنایت خدا را داریم؛ همان طور که تا امروز با وجود تمام مشکلات، کمبودها و محدودیت‌ها که از ابتدای انقلاب وجود داشته، اما با ایثار و توکل به خدا در همه عرصه‌ها پیروز و موفق شدیم.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس چه از نظر کمی چه از نظر کیفی از لحاظ امکانات و تجهیزات، نظر نیروی انسانی هرگز با دشمن قابل قیاس نبودیم، اما با ایثار، از خودگذشتگی و توکل بر خدا و عنایات ائمه اطهار (ع) پیروز شدیم.

سردار مهدوی مطرح کرد: امروز دشمن فعال و برنامه‌ریزی شده در عرصه فضای مجازی مشغول به فعالیت است بنابراین نیاز است شما مجاهدان سایبری و فعالان مجازی محکم، با صلابت و مقتدرانه با تولید محتواهای برنامه‌ریزی شده و هدفمند وارد عمل شوید.

وی عنوان کرد: امروز نیاز هست تا فعالیت شما در بستر مجازی و رسانه‌ای به این باشد که دشمن با چه نگاهی وارد شده و شما در مقابل آن در همان عرصه ایستادگی کنید، روشنگری کنید، تولید محتوا داشته باشید و دشمن را وادار به عقب نشینی نمائید.

سردار مهدوی بیان کرد: اگر امروز امنیت و آرامشی داریم و این گونه جلسات را در کمال امنیت برگزار می‌کنیم مرهون تلاش‌ها، زحمات و ایثارگری‌هایی است که رزمندگان اسلام با مجاهدت‌های خود و شهدا با نثار خون خود این عرصه را برای ما فراهم کردند.

وی خطاب به مجاهدان سایبری و فعالان عرصه رسانه، گفت: امروز شما افسران میدان نبرد مبارزه با استکبار هستید که رسالت شما سنگین‌تر و مهم‌تر هست. انشاالله در عرصه مجازی مسیر شهدا را ادامه دهید.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1030259

مهمترین اخبار ایران و جهان: